Monday, January 21, 2019

Kezdések...csetlések-botlások...

Már elmúlt január közepe is és én még nem is jártam "idehaza"!
Gyorsan új ruhába is bújtattam a blogot.

Nekem már nagyon hiányzik a tavasz minden hozzávalójával együtt: a virágok, színek, illatok. Most csak az orchideámban tudok gyönyörködni:


Hogy túléljem a telet, szín terápia gyanánt, nem a pávás mintával folytattam a hagyományőrző SAL-t, hanem a SÁRGA-LILA árvácskással:


Macsi is kívánkozik a szabad levegőre, többnyire nem érti, miért nem engedem ki az erkélyre...hát, mert hideg van!


Szerintem inkább szeretné, hogy otthon maradjak (vagy én szeretném?) és vele kergetőzzek vagy szundizzak.

Hogy mit lehet még kezdeni ebben a téli bezárkózásban?
Hát olvasni.
Legközelebb majd arról írok!

1 comment:

Tüzes Beáta said...

Szép lett a blog új ruhája. Én szeretem a telet.