Thursday, December 27, 2018

Ha elmúlik karácsony...

...még mindig van minek örülni! :o)
Marika lapja ma jött meg és úgy örültem neki, köszönöm szépen!


Sajnálom, hogy idén nem volt karácsonyi képeslapozós játék! Vártam, hagytam rá időt is magamnak, de azért értem én, hogy ez egy időigényes, komoly szervzési kihívás.

Idén is maradt a macskabarát karifa, csak Párocska szürkére festette. Karácsonyi macskáim:


Idén ezeken a kis díszeken dolgozgattam, amiket úgy találtam ki, hogy hűtőmágnesek is lehessenek. Lett hajtogatott pénz-átadó-borítékocskára, választható-workshop-kupon dobozkára stb. (Volt egy olyan akció a Cross Stitch Crazynél, hogy 5 fontért 5 új online kiadványt küldtek, ebből a minták. Bár jobb szeretem a kezemben forgatni az újságot, ezt most megkockáztattam. Legalább 1 fát megmentettem a kidöntéstől.)


Még a kis horgolt fenyőimből juttattam Anyunak, ismerősnek...ami a kézimunkát illeti.

A kedvenckékről sem feledkeztünk el idén sem:


És most van egy kis bűntudatmentes szabadidő: lehet olvasni, hímezni, aludni bőven.
További kellemes ünnepeket!

2 comments:

Vera said...

Gyönyörűek ezek a ""macskák"...

Tüzes Beáta said...

Szép macskáid vannak!