Thursday, May 17, 2018

Lanarte_Owl

Tá-dáááámmmm!
Végre kész! :o)


Nem tudok betelni vele!


Izgultam, hogy elég lesz-e a fonal, amit a Lanarte adott a mintához, mivel az én édes Diegom jóízűen elfogyasztott egy jó adagot abból a színből, ami a leggyakrabban használatos :o) Dia sikítva jelezte a történést a nappaliból, aztán együttes erővel húztuk ki Diego szájából a sárga DMC fonalat... :o) Kimostam, megszárogattam, így csak keveset kellett improvizálnom :o)


2017.10.2-án kaptam a kitet Anyutól szülinapomra és most lett kész. Persze mást is öltögettem közben, de körülbelül 7 havi színtiszta boldogság volt az öltögetése!


Jöhet az új projekt, már kinéztem, kinyomtattam és összeválogattam hozzá a színeket :o)
Szép napokat Nektek!

6 comments:

horimarika said...

Jújjj! Ez nagyon nagyon szép lett! Csak bámulom...

Tündérke said...

Hű, elképesztően élethű és gyönyörű!!!
Nem csodálom, hogy szerelemhímzés volt :D

Palkó said...

Super!
Veled örülök, tudom, milyen jó érzés, amikor egy álomhímzés készen néz ránk vissza :)
A kis fonalfaló... jó lehetett... :)))

Andulka said...

Nem csodálom, hogy nem tudsz betelni vele! Csodaszép lett, kíváncsian várom,hogy mi lesz a következő hímzésed!

Dóra said...

Nagyon szép lett! Sosem hímeznék állatos képet, de ez nagyon tetszik! És külön öröm, hogy végül elég lett a színed. Azt hittem, hogy csak a kis gyerekek ártalmasak a hobbinkra nézve! Mi lesz a következő áldozat?

MrsYarnart said...

hát ez nem akármi!