Tuesday, March 20, 2018

Tavaszváró ez+az :o)

Úgy látszik, az idén intenzívebben kell csalogatni a tavaszt! :o)
Diám vett egy csokor tulit és nagyon szép képeket csinált róluk:



Titokban két Húsvéti képeslapon is munkálkodtam a képeslapozós csere-bere keretében, majd ha megkapták a címzettek, mutatom!

Egy kis LHN-en is dolgozgattam, de mivel olyan rövid volt a február, még nincs készen:


Lánykám barátnője június 5-re vár babát, felajánlottam egy baba takarót. Sachenmayer Baby Smiles-t vettem hozzá:


Egy teljesen egyszerű kis pálcás mintája lesz, fehér apró szivekkel teleszórva.
És ezúton bemutatom az új barátom, az első szemcsim:


Már rég "rövidült" a karom, így kaptam egy hímző szemüveget. (Nálam nem olvasó szemüveg, bár azt is gyakran művelem :o))

Két szülinapot is ünnepeltünk márciusban. Anyu volt 69 éves és Diám 24. Mindkét jeles alkalomra Dia készített tortát.
A sajátjára egy isteni kávé krémeset:


Anyuéra pedig egy fincsi sajttortát. A két ünnepelt - utólagos engedélyüket fogom majd kérni :o)


És hogy Diego se maradjon le, egy huncut fotó:


Szép (és erőteljes) tavasz várást! :o)

4 comments:

Monika said...

Mennyi szépség!!!! Mekkora torta! Gratulálok a lányodnak! Nálunk is az én lánykám a tortasütő.:) Amikor a hímzésedet látom,elkap a vágy,hogy tűt fogjak a kezembe, de most a festés az első. Isten éltesse az ünnepelteket!

Leki-Rita said...

Boldog születésnapot kívánok az ünneplőknek!
Csudiszép színe van a tulinak és guszták a torták!

erdoseva55 said...

Boldog születésnapot az ünnepelteknek! Nálunk legtöbbször én sütök de a tortákat a lányaim már ügyesebben " művelik ":)))
Nagyon ügyes Dia lányod!
Szemüvegem nekem is most készül, igaz eddig is használtam, de most állandó utcait, kellett, mert szükség van rá.
Szép lesz a hímzésed, kellemes színei vannak! :)
A cicus nagyon édes! :)

Andulka said...

Isten éltesse az ünnepelteket! A lányod tortái mesterműnek tünnek, ha csak fele olyan finomak, mint amilyen szépek... Nyami!