Thursday, December 21, 2017

Meglepik

Meg kell mutatnom Nektek, Verától milyen csuda meglepit kaptam...természetesen az a varázslatos hajócsipke, amit már évek óta csodálok Nála...amit egyszer meg kell tanuljak!
Gyönyörű ecrü lehellet!


Vera, nem győzöm megköszönni!

A képeslapos csere-bere keretén belül is megérkezett Anditól a képeslapom:


Szépséges 3D-s vintage képeslap és sok apró kedvesség: csoki, könyvjelző, kis matricák, charm-ok...mindet nagyra becsülöm! Nézzétek, itt talán jobban látszik a 3D:


Köszönöm, Andi itt is a kedvességed és a munkád! Annak a visszajelzésnek meg külön örülök, hogy olvassa Andi a blogom...azért ez mindig jó érzés!

És azért nálam is készült még egy-két apró postázandó decemberben:


A vörösbegyest Verának szántam, mert tudom, hogy ő is odavan a madarakért, mint én.
A kis muffint pedig Beátának szántam...nem csináltam még ilyen kis rojtozást, ez az első.
Ha nem is sikerült olyan szépen kivitelezni a képeslapokat, mint ahogy elképzeltem, azért igyekeztem ám!

Kellemes várakozást, készülődést kívánok!

2 comments:

Cat said...

Csodás ajándékok. :-)
Gyönyörű hímzések. :-)

Vera said...

Igen...szeretem a madarakat ,és ez aranyira édes gömböc madár...kis vörösbegy..Nagyon köszönöm.
Lassan pihenőre mennek a hajócskák...Van még pár apróság amit el kell készítenem, mert kell hogy legyen egy kis tartalék...
szépek az ajándékok amiket kaptál.. Helga szokott képeslapokat küldeni,el sem tudom képzelni hogy készülnek