Tuesday, November 21, 2017

Olvasós

Rég írtam olvasós bejegyzést, pedig higgyétek el, mindig van valami a kezemben.
Ha nem papír alapon (bár ezt jobb szeretem), akkor tableten - egyre inkább rászokom erre, pedig érzem, hogy nem jó a szememnek.

Két nagyon jót olvastam legutoljára, amit ajánlanom kell nektek:

Ha rasszizmus témában jót akartok olvasni, akkor az Jodi Picoult Apró csodákja kell legyen!


Dióhéjban: egy neonáci pár gyermeke egy afroamerikai nővér kezei között születik és hal meg rövid élete 3. napján.
Nem elég ez egy konfliktushelyzethez? Szuper történetet kerített belőle az írónő, a tőle megszokott izgalmas peres eljárás leírásával.

Cecelia Ahern Az üveggolyó titka pedig a másik nagyon olvasmányos, magával ragadó történet...olyannyira, hogy képes voltam elővenni a gyerekkori üveggolyóimat :o) Sosem tudtam, hogy mik- illetve hogy egyáltalán vannak szabályai is az üveggolyózásnak, csak csodáltam a szépségüket...talán ezért is takargatom őket mind a mai napig.


A főhős megkapja egy rejtélyes idegentől az édesapja üveggolyó gyűjteményét, amiről sejtelme sem volt, hogy létezik. Ezzel kiderül, hogy az amnéziás apa kettős életet élt és az is, hogy miért. Egy nagyon jó kis történet ez is!

Olvassatok minden nap!

No comments: