Wednesday, July 26, 2017

Könyves - olvasós :o)

Most jobbakat sikerült kifognom, mint az előző "etap"-ban :o)
De úgyis látjátok, melyek azok, amiket tényleg ajánlok, mert ott van kép...ott van bővebb leírás :o)

XIX. 2. pont: egy könyvet, amit 2017-ben adtak ki - Paula Hawkins - A víz mélyén - .pdf - 2017.6.1.

Szuper-sejtelmes krimi, visszafelé fejtődnek fel a szálak, világosodik meg a történés. Kicsit megmozgatja az agyat, szinte az olvasónak kell összeállítani a történteket. Szeretem az ilyen gondolkodós, sejtelmes-rejtelmes-találgatós-időben-visszatekintős írásokat. Ebben a boszorkány-üldözős világra nézhetünk vissza.


XX. 33. pont: egy könyvet, amit ajándékba kaptam Jojo Moyes - Tengernyi szerelem - .pdf - 2017.6.6.


Nálam két olvasmány között jó azért a stílus-különbség. Így a Tengernyi szerelem kicsit könnyedebb olvasmány, mintsem krimi, DE! nem csöpögős, mert azt nem szeretem. Egy történelemmel átszőtt romatikus kis történet.


XXI. 24. pont: egy könyvet, amit csak azért szereztem meg, hogy helye legyen ezen a listán Fredrick Backman - A nagymamám azt üzeni, bocs - .pdf - 2017.6.12.
Mega-ajánlom! :o)


Meghal a nagymama és a 7 éves kisunoka szavaival meséli el az író, hogy mit hagyott rá a nagyi. Sokkal többet, mit holmi vagyont (jó, azt is)! Barátokat, akik vigyáznak rá őhelyette és egy mesevilágot, ami segít neki minden helyzetben túlélni. Annyira szívhez szóló kis könyv, hogy én bizony megsirattam. Már rég voltam így könyvvel. Ti melyik könyvön sírtatok?

XXII. 31. pont: egy könyvet, aminek a főhőse egykorú velem: Sue Monk Kidd - Szárnyak nélkül szabadon - .pdf - 2017.6.18

Handful, a rabszolganő volt egyidős velem: 45 éves.

New York Times Sikerkönyv - az már jelent valamit nekem! A méhek titkos élete is nagyon tetszett ettől az írónőtől!


Olvassatok minden nap! :o)

2 comments:

Edit said...

Köszönöm a könyvajánlót!
A .pdf-eket veszed vagy letöltöd?

MrsYarnart said...

talán majd most több idő jut olvasásra is :) legalább nem kell keresgélnem.