Sunday, May 21, 2017

Bodzásztunk :o)

Szombaton, miután kikapirgáltam magam, elmentünk bodzát szedni szörpnek.


Amúgy is tele volt az orrom a rózsa, a kapor, a bimbózó levendula és a finom, meleg ázott föld illatával, a bodza hozzá valami isteni! Ahogy szedtem, szállt a kis sárga pora a kezemre, utána szagolgattam hazáig. Láttatok már egyáltalán közelről bodza-virágot?! Varázslatos! :


Otthon nagy kedvvel álltam neki a szörpnek, élvezet még levagdosni is a kis csokrocskákat:


Idén a Bálint Gazda által közzétett receptet próbáltam ki, szerdán lehet leszűrni és derül ki, milyen lesz.
A bodza színei, illata mellé a citromé...mmmm!


A legtöbb citromot lehéjaztam, mert már jártam úgy, hogy kesernyés lett a szörp...meg azt olvastam, a héjában sok a tartósítószer.


Persze ellenőröm is volt :o)

Muris volt: megszagoltattam Diegoval a citromot és összehúzta még a szemét is, gyorsan elszelelt :o)


Nem szokott ám a macska nálunk az asztalon mászkálni! :o) Csak kíváncsi voltam, mit akar a bodzával meg a citrommal :o)

További szép májust!

4 comments:

Valikaa said...

Irigykedem ám, én is ezer éve szeretnék bodzaszörpöt készíteni, de nem tudok szerezni. Biztos nagyon finom lesz, majd kíváncsian várom a tapasztalatod. :)

Kata said...

Azok a kék szemek :-)

Tüzes Beáta said...

A cica hatalmas fazon. Leellenőrzi mi készül itt?

florentine said...

Szagmintát vett :-) Imádom az illatát én is! Idén kakukkszóban szedtem, nagyon vicces volt.