Sunday, April 9, 2017

Megérkezett! :o)

Március 28-án megérkezett hozzánk Dominik Mózes, Öcsém másodszülött fiacskája :o)
Ma voltunk baba látogatóban.


Már novemberben elkészült a babaköszöntő, Anyuval választottuk ki a kis mintát. Egyedül a dátumot kellett ráügyeskednem egy kézzel :o) A Mózes azért nem került csak rá, mert születése napján meglepi volt :o) Mózi...milyen aranyos így!

Jucus Baby Boy multicolor fonalával készültek a kék részek (kivéve a szemecske) hófehér aidára.


Végül magam kereteztem.
(Ez is megér egy misét! Nagyobb keretbe, halványkék paszpartuval képzeltem el...de Szekszárd "sztár fotósának" mintha nem kellett volna a munka!...mintha a munkásabb kenyérkereset nem lett volna ínyére...nem volt ilyen paszpartuja...ami van - tök mindegy, hogy színben nem megy hozzá - nem jó?...nem!...hááát, rendel, de az egy hét...de csak ha más rendelés is jön hozzá...akkor viszont csak két hét múlva lehet kész...nem két hét múlva akarok babát látogatni menni!...keret sem volt olyan, amilyet elképzeltem...a végén megadtam magam. Viszont elérték, hogy én oda bizony többet nem megyek!)

Naomi-Noémitől rendeltem még egy dióval festett anyagból készült ún. lélekmacit, amiben tönkölypelyva van...levendulát nem kértem bele, mert a szülők nem szeretik az illatát. Remélem, sokat dögönyözi majd a kis fickó!


Nőj nagyra, fiúcska! :o)

9 comments:

Andulka said...

Jó egészséget a babának és a mamának!A babaköszöntő szuper lett,ne bosszankodj nem éri meg!

xJuDesign said...

Szuper lett a babaköszöntő, és tündéri a lélekmackó is❤
Sajnos a mai világban egyre több az ilyen hozzáállás a szolgáltatók részéről... De ügyesen megoldottad, Jucus!

Emese said...

Szia Jucus!
Jó egészséget és sok vidámságot kívánok a babának és a szülőknek is!
Szép lett a babaköszöntőd és cuki a lélekmaci is :)

agnesordog said...

Gratulálok az egész családnak, jó egészséget ,sok örömöt kívánok !
A macis kép szép lett --- ilyen keretezővel már én is találkoztam -- sajna !

Leki-Rita said...

Babaköszöntő és a lélekmaci is nagyon-nagyon aranyos ♥ Gratulálok és jó egészséget és csudaszép napokat kívánok az egész családnak!

Kata said...

Nagyon cukik a macikák! Nőjön nagyra a legényke erőben egészségben!

Én ennél rosszabb tapasztalattal rendelkezem keretezési téren :-(
Így inkább ha látok szépet megveszem olcsón és a hátlap nem hullámkarton....

Vera said...

Nagyon szép lett a babaköszöntőd...Ügyes vagy...Gratulálok a babához, sok boldogságot!!!

Tüzes Beáta said...

Tündéri itt minden! Főleg a baba. Szép fotót készítettetek róla.

Edit said...

Jaj, de cuki az új családtag! :) Gratulálok a fiúcskához!
Klassz lett a babaköszöntő, ügyesen megoldottad a keretezést. :)