Sunday, March 19, 2017

Babatakaró Dominiknak

Most időben gondolkodtam...a rokonoknak is jó az a 9 hónap, tudnak ötleteket szerezni és még "ki is vitelezni", mivel lepjék meg az újszülöttet és a Mamáját.
Elkészült a babatakaró:


Ez a fonal kifejezetten babáknak készült és anyukabarát is: nem bolyhosodik, mosógépben mosható és szárítógépbe tehető (már akinek van).
Menni fog a babaszoba szín világához is: barna-drapp.


Imádtam kötni, olyan jó kis rugalmas, csak úgy csusszant a teflontűimen (én ezzel szeretek a legjobban kötni, igaz, emellett még csak a fa tűt használtam)!

A technikai részleteket csak azért jegyzem fel, hogy később ne kelljen annyit kutatni, ha babatakarót kell kössek:
120 szemre kezdtem és így értem el a kívánt 60 cm-es szélességet. 90 cm hosszúra terveztem, így osztottam be a csíkokat, a 10 szemes lusta szegélyen kívül.
10 cm sima kötés
10 cm rizs minta
10 cm Basket Weave minta, itt találtam
10 cm lyukacsos = Staggered Eyelet minta, innen
10cm dupla rizs minta az új Kötés-gyűjtősből
10 cm Bamboo Stitch innen
10 cm Basket Weave IV-es minta innen,
10 cm sima kötés


Úgyhogy, most már jöhet Öcséméknél a baby! :o)
Remélem, tudok majd mutatni képet a takarózós Dominikról is! :o)

6 comments:

Andulka said...

Kellemes színt választottál és a minta is nagyon jó!

Vera said...

Nagyon szép lett!Ötletesen szedted össze a sormintákat!Egyenletes a kötésed!!!

Monika said...

Ó,micsoda finom ajándék!!!!! Pihe-puha gyönyörűség!

xJuDesign said...

Csudajó ajándék a leendő unokaöcsinek ❤

MrsYarnart said...

a legnagyobb öröm babáknak kötni. jó kis mintagyűjteményt szedtél össze, nem csak babatakaróhoz jók. jó ötlet a csíkozás :) és nagyon mutatós.

Tüzes Beáta said...

Boldog szülinapot a gyönyörű lányodnak!
A takaró nagyon jól néz ki!