Monday, February 13, 2017

Könyves Vakrandi

Hallottam már ilyesmiről más könyvtárakban, a mi könyvtárunk is többedszer szervezi.
Olyan izgi! :o)

Egy kosár meglepivel várt a könyvtár, több könyv közül lehetett választani és csak egy icipici támpontot adtak, hogy azért ne nyúljon mellé nagyon az olvasó...nem biztos, hogy mindenki a kortárs irodalmat szereti vagy a romantikus irodalmat...nem biztos, hogy mindenki olvas szívesen krimit vagy történelmi regényt. Természetesen ez is egy hónapig lehet nálunk, mint a többi kölcsön-könyv.

Én ezt választottam:


Diego is segített a kicsomagolásban:


Johan Theorin A legsötétebb szoba című regényével fogok randizni, amint kiolvastam A lány a vonaton című könyvet.


Ha jó lesz, úgyis írok róla! :o)

3 comments:

Katalin said...

remek ötletnek tartom

amilgade said...

Ez mekkora ötlet!!! Nagyon tetszik! Még én is elcsábulnék a könyvtárba, mert egyébként időhiány miatt nem járok.

Tüzes Beáta said...

Szuper! Diegó nagyon nő!