Wednesday, January 18, 2017

James Bowen_Bob, az utcamacska (szerk.)

Nagyon édes könyvet olvastam és ezt biza' letenni sem tudtam (...már csak azért sem, mert .pdf-ben olvastam hi-hi-hi)!

Ismét jelentkeztem FB-on az idei olvasós kihívásra és ott a 4. pont szerint egy olyan könyvet kell elolvasni, aminek a főszereplője egy állat. Ezt a történetet Andulka ajánlotta akkor, amikor vagy A dalai láma macskáját, vagy Dewey, a könyvtár macskáját olvastam.
A kihívásról: jelentkeztem, de már most tudom, hogy nem fogok tudni 50 olvasmányt letudni idén. A kötöttség sem tetszik: ha egy könyv, műfaj nem jön be, már nem vergődök vele, leteszem és másikat választok. Viszont annyi új és jó könyvről, szerzőről szerez tudomást az ember egy ilyen kihívás keretein belül, hogy már csak ezért is megéri! Így ismertem meg pl. Zafont, Elif Shafakot, Jodi Picoultot stb.


Röviden: James Bowen hajléktalan heroinista London utcáin, akinek szó szerint az életét menti meg Bob, az utcamacska. Értelmet ad a cicó az életének, így sikerül kikeverednie a drog használatból, rendeznie a viszonyát az anyukájával és talpra állnia. Azt hiszem, nem kell magyarázni a cicák mindenféle jótékony hatásáról! :o)

Látnom kellett ezt a fickót a cicájával! :



Egy ilyen sálat Diegonak is kötnöm kell! :o)

Macskatulajoknak alap a könyv és tipikusan olyan olvasmány, amit többször is érdemes elolvasni!
Ezt is meg fogom egyszer venni, mert a könyvespolcomat kell díszítse!
Ne hagyjátok ki!

7 comments:

Monika said...

Már megyek is megkeresni a könyvet! Köszönöm!!!!!

Monika said...

Fizetni kell a könyvért pdf-ben is? Még nem találom....:(

xJuDesign said...

Nagyon felcsigázott a pár soros összefoglalód, talán megkeresem ezt a könyvet! Köszi, hogy megosztottad Velünk😀

Andulka said...

Olvastam nagyon jó kis könyv!Októberben ajànlottam neked itt egy kommentben.

Tüzes Beáta said...

a sálat a cica nem értem hogyan tűrheti. Diego nagyra nőtt.

Monika said...

Olvasom,tényleg nem lehet abbahagyni az olvasását.NAGYON köszönöm,hogy ajánlottad, úgy örülök neki!!!!♥

Andulka said...

Örülök,hogy tetszett! :-)