Sunday, December 4, 2016

Vándornaptár

A Palkó indította játékban tavaly Aniktól nyertem el a naptár egy éves "őrzési jogát".

Igyekeztem a bejegyzéseimben minden hónapot azzal köszönteni, hogy a képeimen feltűnt Ildikó kedves kis naptára, ami mindig egy kis változatosságot, friss színfoltot hozott a lakásunkba. Íme 2016 utolsó naptári lapja:


Advent második vasárnapján eljött az ideje, hogy búcsút vegyek a naptártól és olyan új gazdára találjon, aki 1 évig szívesen őrzi és színesíti vele az otthonát. Az "őrzési jog" elnyerésére itt lehet jelentkezni egy kommentben.

Ahogy Anik is tette, egy kis apróságot én is "mellékelni fogok" majd a naptár mellé; olyasmit, ami biztos, hogy egy kézimunkázónak a kedvére lesz. Szívesen veszem az ötleteket, hogy egy kézimunkázó milyen apróságoknak örülhet! :o)


December 16 - ig várom a jelentkezéseiteket, aztán igyekszem mielőbb postára adni a kis csomit, hogy már 2017 első napjaiban díszíthesse az új tulaj lakását.

Kedves Ildikó, én is köszönöm, hogy 1 évig birtokolhattam a naptárat, bízom benne, hogy még sok-sok évig be fogja tölteni a küldetését! :o)

5 comments:

Monika said...

Nem merek jelentkezni,mert nem vagyok következetes . A végén elkeverném és akkor jajjj! :)
Tüneményes az összeállításod!

xJuDesign said...

Szívesen továbbvinném, Jucus ❤

Rozy said...

Én is örülnék neki, és már most megigérem, hogy minden hónapban bemutatom a blogomon ☺

Jucus said...

:o) Aranyosak vagytok!

Fáni said...

Kedves Jucus, én nem a játékra jelentkezem, de nem találtam olyan elérhetőséget, amire írhattam volna Neked.
Erdős Évi blogján olvastam, Téged is érdekelne a hardanger technika, ha írsz nekem, szívesen megbeszélem Veled a lehetőségeket.
greva52@gmail.com
szeretettel Éva/ Fáni