Tuesday, December 29, 2015

Vándornaptár

Megérkezett a vándornaptár, aminek az éves használati jogát nyertem el Aniktól és Palkó indított útjára. Én már további meglepetésre nem is számítottam, pedig mi mindent kaptam! Karamell illatú DMC-hímzőfonal, szivecskés képkeret, pont 3 szaloncukor mindegyőnknek (idén én nem is vettem szaloncukrot), szépséges textília, amiből sohasem lehet elég itthon...gondolat indító egy új hímzéshez...DMC fonal, ezt igazából nem is tudom, mire a legjobb felhasználni...ha ötletetek van...

Köszönöm Anik még egyszer, a január bekészítve! :o)


Xmas divider photo: Divider 811279j1jpr8id98.gif

Beleszerettem a Csillagvirág kendőbe a Gombolyda magazinban, aztán a Facebookon-is meggusztáltam. Csodák csodájára hozott is Jézuska hozzá való fonalat. Bár az újságban lévő szín árnyalat is nagyon tetszik, de mivel épp nem volt készleten, azzal a fonallal horgolom, amit a FB-on láttam. Himalaya Mercan Batik a neve, 59525-ös az árnyalat száma. Iszonyat jó vele dolgozni, itt tartok vele:


Megunhatatlan, mert nincs két egyforma virág! Annyira multicolor, hogy nem unalmas és egyszerűen szééééép! Nem igazán színhelyes a kép, a kékes árnyalatok inkább lilák és bordók. Majd ha kisüt a nap, próbálok jobb képet csinálni.


Erre jó ez az ünnepi év végi időszak: rendesen bele lehet mélyedni egy-egy olvasmányban...ki lehet bontakozni egy-egy horgolásmintában...xszemes mintában.
Hasonlóan Évához, én is mutatni fogok még Karácsonyi képeket, mert annyira hangulatosak és ehhez képest olyan rövid ideig van szezonjuk!
Használjátok ki ezt a rövid, nyugodt időszakot!

9 comments:

Anik said...

Örülök, hogy épségben odaért!!! Dmc perlé-t én hardangerhez használom , ahhoz nagyon jó!!! Ráadásul 12-es, ezért ölni lehet....:))))) ( alig lehet 8-as perlénél vékonyabbat kapni itthon..)

Andulka said...

Nagyon jó helyre került a vándornaptár! :-)

Azok a horgolt virágok... ráadásul kékek...! Ilyenkor sajnálom, hogy nem tudok horgolni :-(((

CathlenKata said...

Jó helyre került a naptár, hozzon minden jót az új esztendő minden napjára!
A DMC perle meg kiváltság úgy kezeld! Aniknak igaza van :-)
A kedőd csodás lesz jó munkát kívánok hozzá.

Juci Ká said...

Szép, hasznos dolgokat kaptál.
Jó horgolós kedvet kívánok, biztosan meg is lesz hiszen, ígéretesnek indul az a kendő.

Jucus said...

Akkor yuppiii DMC! Keresek majd olyan hímzést, ami hardangerrel ötvözött! :o)

International Directory Blogspot said...

Hello !
Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
The goal is to promote your blog in the world!
I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
In comments, please your URL. site name. and your Country
Activity is only friendly
Imperative to follow our blog to validate your registration
come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
We hope that you will know our site with your friends.
Thank you for your understanding
I wish you an excellent day
sincerely
Chris
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
We follow your blog, please follow us in return!
+++++++++++

Palkó said...

:)))))
Gyönyörű lesz a kendőd!!!

Éva Erdős said...

Szép a vándornaptár, nagyon jó helyre került Hozzád!
A szilveszter nálam legtöbbször szorgos munkával telik el :))))) Ilyenkor szeretném befejezni a félig kész hímzéseimet! :))))
Azok gyönyörű horgolt virágok teljesen elvarázsoltak!
Igen, tegyél fel képeket a karácsonyotokról, a szép fátokról, és mindenről , amit szeretnél még megmutatni! egy kicsit itt tartjuk még az ünnep varázsát, s inspirálódunk. Köszönöm a hivatkozásod!
Szép ünnepet, boldog új évet kívánok! :)

Vera said...

Jó helyre került megint a vándornaptár...és micsoda kincseket is kaptál hozzá...
A kendőd nagyon szép lesz... én ekrű, vagy fehér? színben készítettem, hasonló virágokkal,vagy lehet hogy pont ez a minta, de sajnos elfogyott a fonal...
Gratulálok hozzá!
Boldog új évet, szebbet jobbat kívánok!