Friday, October 9, 2015

44 lettem én :o)

Szülinapi meglepi várt, amikor múlt pénteken hazaértem, erről muszáj Nektek mesélnem:


Dia isteni Sacher tortát sütött, nem is ettem még ilyet! Mindig kitalál valami újfajta ínyencséget és mindig sikerül is neki:


Fújhattam gyertyát is, ami közben gondolhattam! Persze nem árulhatom el, hogy teljesüljön! :o)

A képen látható alkalmatosságokat Diától kaptam: pecsétek egy igazi kézimunkázónak! :o) Még tinta párnácskát kell szerezzek hozzá és készülhetnek a képeslapok vagy ajándékkísérők vagy akár csak egy személyre szabott aláírás is! Nem is láttam még ilyet!

Lacótól egy olyan praktikus és teljesen szuperszónikus :o) kézi lámpát kaptam, amire vágytam. Igazi női táskába való holmi, amire szükségem lesz, ha sötétben megyek és jövök! :o)
Éééés...megérkezett az új családtag is: Landi. Ő pedig egy Land Rover, amire lecserélte Párocskám az autó


Anyósom meglepije az első képen lévő csuda vidám kis kávés készlet és az a gyönyörűséges darázsfészkes piros dália, amivel nem tudtam betelni, egyszerűen bámulnom kellett!

A másik dália meg persze Anyu kertjéből, borzasztóan tetszik a színe...mindkét dáliáról gondoskodtam már magamnak is: mindkettőjükkel megbeszélve a gumó-csere!:o)
Anyu meglepijéből - azt hiszem - egy amolyan jó kis dolgozóba-járós-strapa-cipőt fogok venni.

Tesóm is meglepett minket egy tálca sütivel, úgyhogy nyalánkságból volt bőven! :o)

Hát ilyen volt az én 44.-em!

10 comments:

Beáta Tüzes said...

Isteni a süti!
Landi? Land Rover? Ismerem. Imádom. Kényelmes, elegáns.

Macus said...

Boldog szülinapot!

CathlenKata said...

Nagyon sok boldog születésnapot!

Andulka said...

Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Én is! Kívánom,hogy a kívánságod teljesüljön!
Az ajándékaid is szuperek!Majd mutasd, ha kipróbáltad a pecséteket!

florentine said...

milyen régen sütöttem Sacher tortát! pedig hogy szeretem:-) van egy csomó baracklekvár, sütni fogok én is

Vera said...

Itt is boldog szülinapot kívánok! Minden vágyad teljesüljön...Szép ajándékok...és ráadásul milyen fiatalka vagy.......

Éva Erdős said...

Drága Jucus! Kívánom, hogy mindenbe , amit kaptál, sokáig örömed leld!
Nagyon finomságos mindegyik! A virágok meseszépek! Az a torta nagyon kívánatos!
És hát a pecsétek! Kíváncsian várom, hogy használod majd fel őket! :)

Palkó said...

Utólag is nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok! Legyen olyan ennek az évnek minden napja, amilyen jól a nagy nap sikerült! :)

Phan said...

Boldog szülinapot kívánok így utólag is! Nagyon kedvesek a családtagjaid, hogy ilyen szép ajándékokkal leptek meg téged.
Az a Sacher torta! Imádom, csak sajnos a családból senki más, ezért csak egyszer csináltam ilyet.

Dóra said...

Nagyon boldog szülinapot kívánok. Bár már jócskán kicsúsztam a 8 napból...