Friday, July 3, 2015

Helló Július!

Rég voltam, igen!És közben "minden erőből nyár"!
Annyira várja az ember év elején a napsütést és a meleget, aztán jön a kert és várjuk a hímzős-bekuckózós őszt és telet - már ami engem illet :o)

Ennyi tellett mostanában tőlem, remélem a hétvégén meglesz a cica-test is és indulhat a célja felé:


Hogy a kertemről is naprakészek legyetek:
picit megszomorított, hogy az epernek még az írmagját is ki kellett írtsuk és ezt most azért írom nektek, hogy tanulhassatok a mi rossz tapasztalatunkból.
Sajnos idén olyan mulcsot sikerült kapnunk, ami nem volt kezelve, valószínűleg az idő is hozzásegített: egy olyan gusztustalan gomba kapta el mind a növényeket, mind a termést, hogy megkértem Lacimat, azonnal égesse el mindet mulcsostól. Mustármaggal fogjuk bevetni, hogy fertőtlenítsük a földet és ősszel máshová fogom palántázni az epret.
Szerencsére a málna kárpótol most minket, mert rengeteg bogyó terem rajta...ahogy mindig mondom: a bokorról direkt a szájamba, úgy a legfinomabb...a kedvenc gyümölcsöm!


És hogy a virágaimról sem maradjatok le, pár kép:


A búzavirágom:


A kardvirágok is kezdenek nyílni - régebben mindig hó végén szoktak nyílni, mert mindig azzal köszöntöttem meg az én Márta óvónénim:



















Vettem egy új, különleges színű fajtát is, szerintem, mire kijutok a kertbe hétvégén, kinyílik és a mályvarózsáim:



És még a liliom is! Képtelen vagyok betelni velük, százával készülnek a fotók :o)


Szép nyarat kívánok minden kedves erre járónak és most visszaolvasgatok!

5 comments:

JuciKa said...

De gyönyörű itt nálad minden! Párszor végig néztem :)

erdoseva55 said...

Csodásak a virágaid! Jó sok van Neked is! A kardvirág a kedvenceim közé tartozik, de nálam még sosem volt igazán szép! Pedig a szomszédban nagyon szépek!
Helyes a hímzésed, hamarosan kész lesz!
Kellemes nyarat, hűvösebb napokat kicsit! :)

Leki-Rita said...

Cica ♥ Virágok ♥ Málna ♥
csudiszépek!

Vera said...

Jó hogy itt vagy...olvastalak már az elején... Kardvirágjaid gyönyörűek...persze a többi is. tudtad hogyha közel vannak egymáshoz a színek, a másik évben már elfajzott, más színű virág lesz?Persze az is szép.kék vagy lila a kardvirág az utolsó előtti képen?/ Ez a tulipánokra is jellemző, hogy a színek keverednek/...
Szép a cicád...
Hogy tetszik a munkahelyed?
Pihenős vasárnapot..és jó hűsölést kívánok, a jövőhétre meg jó munkát!

Palkó said...

Hiányoltalak... :)
Szóval ez a cica repül majd Melindához! :)
Gyönyörű a kerted! Rengeteg munka..
Sajnálom, amit az epredről írtál... de a málna tényleg felvidító! :)
További szép nyarat Neked is!