Tuesday, January 27, 2015

Olvasás...immádom...(szerk.)

Olvastátok az idei nagy kíhívást? Itt megtehetitek. Engem nagyon érdekel, de nem vagyok benne biztos, hogy tudnám teljesíteni az évi 50 olvasmányt, hiszen az szinte heti egy regény...bár az idei négy már meglenne :o) Csatlakozzatok Ti is, ha kedvetek tartja!

Összeállítottam azért a saját listám és próbálom tartani...kíváncsi vagyok magamra :o)
Ha megnéztétek a listát, akkor a következőket teljesítettem már:

9. egy könyvet, amit nő írt.
Christina Baker Kline – Árvák vonata
10. egy misztikus vagy krimi könyvet.
Joyce Maynard – Lány a hegyen
25. egy könyvet, amit még az iskolában kellett volna elolvasnom.
J.D. Salinger - Zabhegyező
31. egy könyvet, amiről rossz véleményeket hallottam.
Oravecz Nóra - Összekötve


És most 46-ost teljesítem éppen :o)
46. egy könyvet, aminek írójának monogramja megegyezik az enyémmel.
Jodi Picoult – Törékeny

Az Árvák vonatát feltétlen ajánlani szeretném Nektek, mert gyönyörű, szívfacsaró történet!
Az amerikai történelem egy elhanyagolt témájáról szól...személy szerint nem hallottam erről...és ezt most lehet, szégyellnem kellene.

Christina Baker Kline könyvéről a decemberi Könyvjelzőben olvastam (ingyen beszerezhető az Alexandra könyvesboltokban) és felkeltette az érdeklődésem. Olvassátok el, ha van kedvetek, mit ír a könyvről az írónő:



Érdekes, mert valami kapocs mindig van köztem és az olvasmányaim között...vagyis hát nem is érdekes, mert az ember olyasmit választ, ami érdekli. Mondhatnám, véletlen, hiszen előre nem tudja az ember, mit fog a könyvben olvasni...de nem mondom, mert szerintem véletlenek nincsenek. Itt pl. a családfa kutatás ez a kapocs :o)

Jut eszembe: képregényre és drámára nincs ötletem. Nektek? Köszi előre is az ötleteket!

Huhh, ma hosszú voltam! :o) Szelektáljatok, ha úgy gondoljátok...már ha eljutottatok idáig! :o)

5 comments:

Laucica said...

Képregényre ajánlom Marjane Satrapitól a Persepolist, vagy könnyedebb témában az Assonybeszédet (aminek az eredeti címe Embroideries:)) szintén tőle:)
Drámában nálam Csehov:)

Palkó said...

Kicsit irigyellek, hogy van időd olvasni... én alig haladok a Trilógia második kötetével... de hogy 50 nem lesz idén, az tuti... :(

MrsYarnart said...

nagyon tetszik ez a kihívás, de szinte lehetetlen, hogy mind elolvassam. talán a felét. meg aztán beneveztem egy kötős kihívásba is :)

MrsYarnart said...

hopp, most jut eszembe: nagyon szeretem a 20. századi amerikai drámákat. és az európaiakat is :)
ha még nem olvastál, kóstolj bele az abszurd drámákba is, nem fogod megbánni :)

erdoseva55 said...

Tudod Jucuskám, mindenkinek arra van ideje, amire szeretné! Lehet, hogy nem annyi, amennyi kellene, de szakít rá , ez biztos! Ha elhatároztad, próbáld csak ki magadat, egyféle kihívás, amit én is nemrég olvastam. Bár bele nem vágtam, ennek ellenére nagyon szeretek olvasni.
még a karácsonyra kapott Radnóti Miklós cd- nél tartok, sokat olvastam hozzá, nézelődtem, és hallgattam riportokat.
képregényeket nem nagyon olvasok, de , ha ráakadok egy érdekesre, írok róla Neked!
Nem olvastam az " Árvák vonatát" , de köszönöm az ajánlót, el fogom olvasni!