Sunday, September 21, 2014

+13. hét :o)

2014.9.15 hétfő #185
Kiolvastam Ugron Zsolna Úrilányok Erdélyben című könyvét, nagyszerű volt, nekem tetszett!


Laik Eszter szavait idézném a legszívesebben:
"Az Erdélybe beleszerelmesedő, származása révén oda hazataláló hősnő történetében Ugron Zsolna egyfelől felvonultatja a modern lányregények kliséit, ugyanakkor igazi kincses ládikókat nyitogat a családi történetek tárából."

2014.9.16 kedd #186
Ahogy korábban meséltem, mi beszállítottuk Anyu konyhájába az alapanyagokat és ő tette el a sok fincsiséget: lecsót, szilva befőttet, utoljára paradicsom levet. Ilyen gyönyörűségesen sorakoznak a szekrényének tetején télire az üvegek:


2014.9.17 szerda #187
Pár mütyürkével megint gyarapodott a gyűjteményem...nem tudom, miért, imádom az ilyen apróságokat...biztos van még bennem egy adag gyerek...de az csak jó, nem?!


2014.9.18 csütörtök #188
A mai nap így kinyírt engem is:

(a kép forrása: Pinterest)

2014.9.19 péntek #189
Jött elém Párom a munkahelyemre és nagyjából ennyi volt a jó a mai napban, meg hogy jó hamar eltettük magunkat másnapra :o)

2014.9.20 szombat #190
A mai nap kárpótolt a végre a hátam mögött hagyott múlt hétért!
A Szüreti Napokat a világ minden kincséért sem hagynám ki egy évben sem! A kézművesek portékái érdekelnek a legjobban, vadászom az újdonságokat!
A színek és a hangulat csak fokozza az élményt. Hoztam Nektek jó pár képet. A transzfer technika kezd itt is megjelenni:


Ilyen levendulás, rózsás vagy citromfüves illatú lógós díszekkel találkoztatok már? Nekem ez is újdonság volt. Nem vettem, mert ötletem sincs, hová lógathatnám fel a lakásban, de nagyon tetszik:


Dia talált rá erre a kerámia sütipecsétre, ilyet nem láttam még forgalomban. Lesz szép szívecskés karácsonyi keksz!


Az illatoknak sem nagyon tudok ellenállni! Egy kamillás fürdőbomba jött haza velem, egy organikus-isteni-illatú szappan, egy ichtyolos Anyósomnak és egy rózsás Anyunak majd Karácsonyra a pici kerámia fürdőkáddal együtt, ami szappantartóként funkcionál - tündéri!


Különleges, egzotikus kávékhoz-teákhoz sem könnyű "itt vidéken" net-használat nélkül hozzájutni, ezen a standon aztán volt szimatolnivaló bőven! Csodaszép teásbögrék egészítették ki a kínálatot:


És egy utolsó kép a mindenféléről:



2014.9.21 vasárnap #191
Ma ünnepeltük meg Dia névnapját és Unokaöcsi 15. szülinapját. Dia igazán kitett magáért, mert egy ilyen gyönyörűséges Kinderbueno-tortát sütött a szülinaposnak:


Egy képet beloptam Nektek az ünnepeltekről :o)


És azért egy dáliás kép is, mert kerteztünk is ám picit! Csak úgy döng a kert a sok méhecskétől:


Remélem, sokáig ilyen szép napos őszünk marad, sima jövő hetet kívánok mindenkinek!

7 comments:

Palkó said...

De jó volt elsőként ezt a bejegyzést olvasni most, hogy végre újra beszabadultam a blogvilágba! :)
Irigyellek a kézműves vásárért, mert ez tényleg az! Felénk csak annak csúfolják...
Sok-sok szépséget láttál, amiket megvettél, azok is tetszenek :)
A lidlis figurákat az unokaöcsém gyűjti :) Kicsit ezért is irigyellek, hogy ilyen örökifjú tudtál maradni! Persze ez mind csak szerető irigykedés ám! :)
A lányod fantasztikusan ügyes - gyönyörű az a torta! -, és szép is! :)
Boldog névnapot neki így utólag is!
Neked pedig egy újabb szép - és remélhetőleg könnyebb - hetet kívánok!!!

Edit said...

Szombaton nagyon szép idő volt, kedvezett a vásározóknak és a nézelődőknek, vásárlóknak egyaránt. (Mi a telken voltunk délután.)
Azok az illatos, lógós díszek nem szappanok? A fürdőszobában jól mutatna... A szappanok illatát szinte érzem.
A sütipecséttel ötletet adtál, már csak idő kellene a megvalósításához.
És az a torta! Nagyon jól néz ki!
Utólag is boldog névnapot kívánok Diának! :)
(Hímezgetés közben délután eszembe jutott, hogy vajon ezen a héten írsz-e!?)

Vera said...

Edit...!!! Persze hogy ír Jucus....


Nagyon jók a képek, de nekem a cicás az igazi most... Ezek aztán tudnak aludni és "befeküdni"..
Az a torta is hmmmmm...Helyesek a gyerekek.

Jucus said...

Egytől-egyig olyan aranyosak vagytok! Nem is tudjátok, milyen sokat számítanak nekem a kedves és ...igen! erőt adó megjegyzéseitek!

Leki-Rita said...

Gyönyörű a torta és a virágok ♥.
A sütipecsét felkeltette az érdeklődésemet... tudsz valami elérhetőséget hozzá?
Nagyon szép mosolygós hetet kívánok

agnesordog said...

Jaj, én csak ma láttam meg, hogy írtál ! / a náthától alig látok ki a fejemből /pedig még amikor emlitetted a szüreti napjaitokat, gondoltam, biztos megint sok klassz képet teszel fel róla .

Diának sok boldogságot !

A cicus szenzációs ott beájulva :-)

erdoseva55 said...

Nagyon elmentem volna abba a kézműves vásárba. A sütis pecsét nagyon érdekel engem is! Szívesen vennék, ha lenne valamiféle támpont, hol lehet kapni :) Ilyen kis fürdőkádam nekem is van szappannal , annyira jól mutat a fürdőben.
Diusnak igaz, későn írom már, de nagyon boldog névnapot kívánok!És gratulálok a szép tortához!
Anyukád egy tündér! Rengeteg munka van az eltett finomságokban!
A kert nálunk is állandó munkát ad, rengeteget dolgozunk benne. A férjem mindig azt mondja, hogy a van-tól nem kell félni, az lenne a rossz, ha nem teremne semmink4 :)) Igaza van! Szép hétvégét kívánok, és hogy csak most értem ide, sajnos oka van.
Szeretettel puszillak! :)