Sunday, August 17, 2014

+8. hét :)

2014.8.11 hétfő #149
Már jó rég terveztük, hogy együtt nézzük meg: Éhezők viadala 2. és popcorn! :o) Így igazi a mozizás!


2014.8.12 kedd #150
Anyutól kaptam ezt a pici kis könyvet, minden napra van benne valami megszívlelendő. Bár én olyan időszakban születtem, amikor a hittan kimaradt az életemből, hiszem, hogy valami/valaki "rendezi/igazgatja" a sorsunkat...nehéz ezt megfogalmazni...


2014.8.13 szerda #151
- 2:00: a Perseidák meteorraj elhúzódó maximuma - vajon fel tudok majd kelni?
(U.i.:felébredtem, csak olyan felhők hevertek az égen, hogy semmiféle hullócsillaghoz nem volt szerencsém :o)

- Jó sokat haladtam a horgolmányommal. A 100x100 cm-es céltól azért még pont a felére vagyok:


2014.8.14 csütörtök #152
Ma reggel még nyár volt, délután pedig ősz :o)
A nap nyári felét az alsónánai horgásztónál töltöttük, szuper nap volt! Már nyitáskor az ajtóban álltunk.


Nagyon kultúrált kis hely, szép tiszta, helyes kis fa-házikó-féle kiülőkkel, kis rejtekekkel, ahová az eső elől menekülhetnek a horgászok:


És a zsákmány sem maradt el: a bal felső képen az én fogásom :o);
a jobb felső volt az első potyka olyan 2,9 kg körül. Az alatta lévő olyan egy kg körüli lehetett és fogott még Lacó kárászokat, ami fincsi lesz sütve. A pontyok megvárják Tesóm névnapját a jégen:


Ja, és munkálkodtam is ám:


2014.8.15 péntek #153
Egy újabb dáliám virágzik és még egy variációt várok, hogy milyen lesz. Ez a tű szirmú is szép:


És a fehér tölcsér jázminom, amit Anyutól kaptam névnapomra:


Van pirosom is, azt magamnak vettem, majd azt is megmutatom! :o)

2014.8.16 szombat #154
- jól sikerült a töltött paprikám! :o)
- Dia talált nekem a neten egy tök érdekes cikket. Gerilla kötésről-horgolásról már hallottam, sok képet láttam is - én szeretem, tényleg feldobja az ember hangulatát. Most megtudtam, hogy hívják úgy is, hogy Knitting Street Art vagy Graffiti Knitting vagy yarnstorming. A Kötőtűvel harcolni című cikket itt elolvashatjátok. Ezt a helyes képet találtam hozzá a Google-n:


2014.8.17 vasárnap #155
Teljesen szerelmese lettem ennek a transzferálási technikának, már a Facebookon is találtam hozzá egy csoportot. Egy hibádzik: vége a szabimnak :(
Mindig beleszeretek egy újabb és újabb kézimunkába...múltkor a hardanger...vagy technikába...de a nap sajnos így is csak 24 órából áll.

De nem baj! Addig eljutottam már, hogy egy transzferálni való natúr fa ládikót beszereztem (Anyutól kaptam névnapomra) az OBI-ban és gyűjtöm a sok jó ötletet, hogy sikerülhet majd legjobban a transzferált ládikóm. Szerintem újságtartó lesz majd belőle nagykorában. Még valami helyes feliratot kell rá keressek, de már a keresgélés is öröm:


Szép jövő hetet és jó ünneplést kívánok augusztus 20-ra!

5 comments:

Palkó said...

Gyökössy Bandi bácsi könyvei/gondolatai csodálatosak, nagyon szeretem! Biztos sok-sok szép pillanatot nyersz a könyv olvasásával! :)
A horgolásod nagyon jól halad, és még mindig gyönyörű a színe! :)
A virágaid pedig csodaszépek!!!
Neked is nagyon szép hete, sok-sok örömteli pillanatot kívánok!!!

erdoseva55 said...

Nagyon szerettem nézni az Éhezők viadalát! Mindkét részt láttam,, láttuk, érdekes film!
A transzferálás engem is lázba hozott, tervezgetem vele a karácsonyi apróságokat is :)Kíváncsian várom a tiedet, biztos kedves feliratot, mintát találsz majd rá.
Szép a dáliád, nekem az idén nincs, pedig szeretem!
Szép hetet kívánok Neked és még egy kis jó időt, napsütést <3

Unknown said...

A horgászat: csúcs! Összebeszéltetek Verával?
Az egész hét klassz!

Edit said...

Na, ez a hét is tartalmasan telt.
Még mindig szeretem a beszámolóidat! :) Úgyhogy várom a következő hete(ke)t is! :)))

Monika said...

nem látok képet a sétányrózsáról.:( de majd legközelebb.:)
Bandi bácsi könyvei szuperek, mindig elő kell vennem őket.
csodásak a virágaid!!!!
Sajnos nekem is mindjárt vége a szabinak és utána rögtön beesek a munkahelyre, jajj.Pedig örülnöm kellene, csak.....jó lenne még lazán élni pár napot.:)