Sunday, August 31, 2014

+10.hét :o)

2014.8.25 hétfő #163
Egy hónap nyári szünet után végre újra megnyílt a könyvtár. Pont kiolvastam Fábián Janka Lotti örökségét, úgyhogy már jöhet is a következő olvasmány.

Rég vadásztam Ugron Zsolna Úrilányok Erdélyben című könyvére és nagyon sok jót hallottam már Dosztojevszkij A Karamazov testvérek című regényéről, ez egy nagyobb falat lesz. Olvasnivaló nélkül soha nem lehetek!


2014.8.26 kedd #164
Egy jó kis beszélgetés Anyuval - ami a mai napban a legjobb volt.

2014.8.27 szerda #165
- A mai napban Diám öröme volt a legjobb. Sikerült az egyik angol korrepetáltjának a gimis pótvizsgája, így mehet a kislány érettségizni.
És megjelent egy cikke, ami suli kezdés előtt aktuális. Itt elolvashatjátok, ha van hozzá kedvetek, nagyon jól ír a kis francos. Egy másik alkalommal pedig egy alakbarát sütije jelent meg, kóstoltam, nagyon fincsi!

- Ilyen volt az ég ma...összeért a borulat a dombbal :o)
És semmi csinnadratta nem lett belőle...legalábbis Szekszárdon.

2014.8.28 csütörtök #166
Egy újabb kedves vendég:


2014.8.29 péntek #168
Vége a hétnek!:o)


2014.8.30 szombat #169
- Nagyon gyorsan megjött az Almawin, narancsolajas tisztítószer, amit a transzfer technikához javasoltak a lányok a FB-on. Vettem egy vágódeszkát is, azon fogom kipróbálni először ezt a transzferálást. (Egy narancs illó olajat is vettem a biztonság kedvéért, más nem, majd elhasználjuk Karácsonykor). Már csak mintát kell nyomtattatnom, találtam a városban egy helyet, ahol 8 forintért nyomtatnak fekete-fehéret lézer nyomtatóval.


- És hát melyik nőnek ne dobogtatná meg a szívét egy ilyen kép? :o)
Igazából csak a Pick-Pack pontra indultam átvenni az Almawint, de mit tehet az ember lánya, ha útba esik pár másik üzlet is, ahová be lehet kukkantani? :o)


2014.8.31 vasárnap #170
Ma ünnepeltük meg Tesóm neve napját, az mindig feltölti az embert, ha együtt lehet a (majdnem) egész család!
Mindenki benne volt egy picit a meglepiben: Laci fogta a halat, Anyu megfőzte, én gyúrtam hozzá tésztát...van még egyáltalán, aki így gyúr tésztát? Mi, itt, Szekszárdon legalábbis ilyen gyufa tésztával esszük a halászlevet. Készült még fincsi rántott hal és Anyu isteni krumpli salátája:


Holnaptól ősz! A kedvenc évszakom! Remélem szép, hosszú napsütéses őszünk lesz!

4 comments:

Edit said...

A könyveket én is nagyon szeretem, épp pénteken voltunk könyvtárban. Könyvet ugyan én nem hoztam ki, mert még van itthon az előző adagból, azokat hosszabbítottam meg. A férjem viszont megint egy raklapnyival jött haza :)))
Elolvastam a cikket, ügyes a csajszi.
Az a csúnya felhő, ami felettetek volt, nálunk adta ki magából a rengeteg esőt, eszméletlen felhőszakadás volt.
A pénteket már én is nagyon vártam, elég nehéz volt számomra a hét második fele. :(
Kíváncsi vagyok, hogy mit alkotsz a transzferálás technikával, gondolom, majd megmutatod. :)

erdoseva55 said...

Elolvastam Dia írását, klasszul összeszedett írás! <3
Az almawinnel vigyázz, nyitott ablaknál transzferálj vele, nagyon erős az illata, nekem megfájdult tőle a fejem. Vagy ha odakint tudsz valahol dolgozni vele, az még jobb.
Kíváncsi vagyok ám, mit fogsz alkotni. Mindenkitől tanulok, hátha legközelebb ügyesebb leszek.
A halászlé felénk nem tésztával készül, de hallottam és ettem is már vele. nagyon finom :)
Szép jövő hetet kívánok ! <3

Palkó said...

Úgy jártam ezzel a bejegyzéseddel, mint a kiskakas a sünivel... mire igazándiból felraktad a blogra, nem vettem észre (bezzeg a két véletlenre egyből megpróbáltam lecsapni :)))
Az olvasási mániádban osztozom, csak mostanában választani kell: vagy hímzek, vagy olvasok... :(
Dia cikkét és receptjét is elolvastam, ügyes! A receptet lehet, ki is próbálom - én is úgy fogyókúrázok, mint a legtöbb nő: állandóan tervben van :)))
Kíváncsian várom az első transzferes munkáidat!
Szép hetet Neked is, remélem, tényleg szép lesz az ősz az idén is!

Anonymous said...

Szia Jucus!
Időnként ide keveredem,látom szeretsz olvasni,meg hímezni,horgolni.Régen én is kötöttem.Csak kíváncsian várom neked hogy tetszik majd a Karamazov testvérek,merthogy én most kínlódom vele.Szeretnék kitartó lenni,csak azért olvasom végig,hátha az utolsó lapon van az egésznek a csattanója.De nem akarom elvenni a kedvedet tőle."Ízlések és pofonok".
Judith Balatonszemesről.
(amúgy meg egy régi kisasszony vagyok Erdélyből):)