Sunday, May 18, 2014

Őszi május

2014.5.12 hétfő #58
Ma még szabi :o)))) Isteni napot töltöttünk a kertben! Carlos nekem egy terápiás kutya! :o) Tele van vidámsággal, mindig egy csomó pozitív energiával tölt fel, ha vele lehetek, nem beszélve a kertünk zöldjéről, nyugalmáról.

Így néz ki most a mi kis terciánk, jobbra szeretnénk majd egy pici faházikót:

2014.5.13 kedd #59
Minden nap igyekszem erre gondolni, mikor felébredek:
A mai napban tényleg az volt a legjobb, hogy véget ért...

2014.5.14 szerda #60
Anyu varrt nekem egy tündéri kis kötényt. Nem vagyok egy kötényes fajta, pedig jó lenne rászokni!

2014.5.15 csütörtök #61
Ma megleptem magam egy Kinder tojással...mert én megérdemlem...erre kb. 3 évvel ezelőtt volt példa, mit ahogy arra is, amiért megleptem magam vele :o) És nem hiszitek el mi volt benne:

2014.5.16 péntek #62
Most egy xszemes FB-csoportba jelentkeztem, egy Mirabilia-SAL-ról lenne szó, a cél Nora Corbett Dressmakers' Daughter:
Előbb gyorsan be kell fejezzem a Betsey-kendőm; aztán a ballagós szalagra még gyorsan a felirat; addig is gondolkodhatok az izgi részleteken: anyagot honnan...ilyen anyagra még nem hímeztem, "tejcsokinak" írja a javaslat...gyöngyöcskéket honnan és hogyan olcsóbban...úgy látom, KELL ehhez a mintához a gyöngy...stb.

2014.5.17 szombat #63
Knitting time... :o)Sikerült megkötnöm a Betsey kendőmre a kagylókat. Először elrontottam, fejtettem, gondolkodtam és rájöttem. Ez is sikerélmény, nem?! :o)

2014.5.18 vasárnap #64
- Máig tartott Palkó játéka. Ha nem is én nyertem, jó volt izgulni! :o)
- Lustizós, igazából semmi-nem-történtes nap. Sikerült egy adagot vasalnom, ha másnak nem, hát ennek azért örülök!Meg hogy végre elment Yvett és kisütött délutánra a nap, a rigóknak megint van kedvük énekelni.

Szép jövő hetet kedves Mindnyájótoknak!

6 comments:

Palkó said...

Szép jövő hetet Neked is! Ugye jövő héten is tart még ez a sorozatod? :)
A kutya tényleg terápiás eszköz, én is megtapasztaltam már...
Megjelent a Jucus betű... láttad? :)))

Barbaral said...

Ez is jó kis bejegyzés lett:). A kertetek nagyon szép és a héten már az időjárás is kedvezni fog a szabadtéri tevékenységeknek:).

Unknown said...

Hát, ez igen! Fantasztikus hét! Jó ötlet így írni.
Faházikót terveztek? Oh! Belegondoltam, kőkemény terv manapság. De csak rajta: elképzelésből valósul meg minden.

unikat said...

GYÖNYÖRŰ a kerted!!!!

Jucus said...

Köszönöm a kommentjeiteket, nagyon aranyosak vagytok! Igen, Palkó, tart még a sorozatom, egészen 100 napig. De a blogom még folytatni tervezem jó sokáig, olyan nekem, mint egy kis napló.

Edit said...

Jó benézni hozzád! :)
Legyen szép heted!!!