Sunday, March 23, 2014

Igyekszem csak pozitívan...:)

A hét összegezve:

2014.3.17. hétfő #2
- Egy kis szerotonin utánpótlás a svájci kollégáktól mára, párat mentettem a családnak is :o)Egy falat ám az egész, nem olyan nagy, mint a képen!

- Ma még tartott a hétvégi kipihentség, könnyebben észrevettem, hogy süt a nap. Hazafelé, igaz, már sötétben, de olyan kellemes tavaszi volt a levegő!

2014.3.18. kedd #3
Ilyen szépséges az árvácskám az erkélyen, órákig el tudnám nézegetni:

2014.3.19 szerda #4
-Találkoztam egy régi kedves kolléganőmmel munkábamenet reggel a buszon. Olyan jót dumcsiztunk, hogy szegény elfelejtette megnyomni a gombot, és egy megállóval többet beszélgethettünk.:)
-Meglepett Lacóm:

Az a legizgibb az egészben, hogy nem tudom, milyen színű lesz, csak azt, hogy futós.

2014.3.20 csütörtök #5
Kikelt a paradicsom, lepődtünk meg. Egy hete vetettem el, folpack volt rajta, hogy tartsa a hőt, szinte észre sem vettük; nem vártuk, hogy ilyen hamar kikel:


2014.3.21 péntek #6
-Ma végre időben, 4-kor végeztem és jött értem Lacó.
-Megnyugodtunk, hogy meggyógyult Mamuszka!

2014.3.22 szombat #7
Csatlakoztam egy FB csoporthoz, Unilintu nyári kendőt fogunk kötni együtt. Ilyen szép fonalat rendeltem hozzá:
Mindig izgi figyelni mások munkája hogy alakul, segítséget lehet kérni-kapni-adni - bár ezt még csak xszemezésben próbáltam. Eléggé kijöttem a kötés gyakorlatából, meg kell mondjam, de majd visszarázódom!:)

2014.3.22 vasárnap #8
A kert.
Vetettem hónapos retket, sárgarépát, petrezselymet, kaprot, céklát. Anyu a virágokat rendezgette, Lacó pedig a füvet.
Jó volt a friss levegőn, madárcsicsergős csendben, napsütésen, Carlossal együtt:

Egy kérés: ezek a bejegyzések csak az erre járóknak szólnak, az itteni barátaimnak-ismerőseimnek, kérlek Benneteket, ne osszátok meg a Facebook-on! Köszönöm!

2 comments:

Jutka said...

Hasonló tartalmas, szép hetet!

Unknown said...

Hűűűű, egy egész hét és mennyi gyönyörűség!!!
A paradicsomokat hogyan ülteted szét? Könnyen-hallom a választ.
Nálam a paprika semmire nem megy. A futómuskátli pedig legyen bármilyen színű, gyönyörű lesz biztos. Én úgy járok minden évben, hogy mikor lehordjuk ősszel pihenni télre, szépen locsolgatom a kazánból kifolyó kondenzvízzel. Az idén szerelőt kellett hívni és ő mondta: ez a víz savas. Ja, akkor ezért pusztulnak el tavaszra. Idén csak párat veszek, mert az kell! Az étkezőből kinézve imádom a virágos látványát a korláton pihiző ládáknak.