Sunday, January 19, 2014

Köszönöm, Edit!

Szerencsésen indult az évem, én lehettem Phan-Edit játékának a nyertese. Mondhatom, Edit igazán kitett magáért! Már a csomagolás szépséges volt ebben a kis virágos vászonban:


A meglepim egy nagyon kedves levél kíséretében kaptam és pont olyasmit, amit szerettem volna már rég: egy recepteskönyvet! :) Helyes kis meggyes muffinnal az elején és stílszerűen egy dobozka nagyon finom meggyes bonbon kíséretében.


Edit, gyönyörű egyenletesek az x-ecskéid, szépek a francia csomóid és nem is tudom, hogy lehetnek ilyen vonalzó egyenesek a kontúrjaid! Azt azért megsúgnád? :)

Gyönyörű kis szalagokat kaptam még, mindig jól jönnek egy-egy ötlethez!

Rég szeretném megtanulni már, hogyan kell könyvet hímzett lenvászonnal beborítani, most ezt is tanulmányozgathatom! :) Nagyon profi a borítás összeállítása is! Szóval csak szuperlatívuszokban, nézzétek el nekem, de örülök nagyon!

Még egyszer nagyon szépen köszönöm a meglepid!

3 comments:

Edit said...

Jucus, örülök az örömödnek! :) Használd egészséggel a kis receptes füzetet!

Arra nem igazán tudok válaszolni, hogy lesznek ilyen egyenesek a kontúrjaim. Talán úgy, hogy általában úgy kontúrozok, hogy minden második kontúrvonalat csinálom meg, aztán visszafelé a köztük kimaradt vonalakat. (De nem mindig így csinálom, mert van, amikor egymás után, folyamatosan hímzem.) Nem tudom, mennyire érthető.
A füzet beborítása pedig számomra sem volt egyszerű, de minél többször csinálja az ember, annál jobban megy.

Ma sikerült a piacon magazint vennem, igaz, ez még ünnepi szám, remélem, nem gond. Karácsony lesz jövőre is. :)

Palkó said...

Gratula! Tényleg gyönyörű! :)

Jutka said...

Szépeket kaptál :)