Wednesday, December 25, 2013

Köszönöm, Anikó!

Az én angyalkám Anikó volt a "régi" Xszemes Társaság Karácsonyán a Facebook-on.
Ilyen csodaságokat kaptam:


Nem tudom, olvassa-e Anikó a blogom, de kitalálta, hogy imádom a hardangert és kedvem lenne kipróbálni egyszer. Most minden feltétele adottá vált :o), ő viszont mesteri szinten műveli!


Talán azt is említettem, hogy szeretném egyszer a karácsonyfám csupa fehér horgolt csillaggal feldíszíteni?
Vagy simán csak gondolatolvasó?



















Mindez tündéri csomagolásban és egy nagyon kedves képeslappal kísérve:


A képeslap be is került mindjárt az ereklyéim közé a vitrinbe - igyekeztem itt összegyűjteni, amit kedves kézimunkázós barátnőimtől kaptam.

Mégegyszer köszönöm szépen, Anikó, igazán eltaláltad kedves ajándékoddal az ízlésem!

3 comments:

Crafty in the Med said...

lovely snowflakes and angel!


Merry Christmas Jucus....wishing you peace and happiness


Amanda x

Klaudia said...

Szia! Nem is tudtam, hogy van ilyen társaság a facebookon. Hogy tudnám elérni?
Nekem is hiányoznak a régiek :(

ceita said...

Merry Christmas!