Sunday, November 10, 2013

Sok minden...

...mondani-mutatnivalóm gyűlt össze, most rég nem jelentkeztem.

Először is itt a poncsó-kezdeményem-haladásom:


Poncsó?...nem is tudom, inkább stóla.
Nem tudom, így mit szóltok hozzá, de sem a lusta-, sem pedig a sima kötés mellett nem maradtam. Nagyi horgolással folytattam. Azt nem tudom egyedül, hogy használatban meglesz-e majd az a kis rugalmassága, hogy körülöleljen a minta. Ha nem, én bizony nem leszek rest és lefejtem, de akkor kötni fogom :)

Az én utolsó kerti virágaim a tatárka és a vadmák a bal felső sarokban, a krizantém, aminek imádom az illatát és ültettem próbaképpen dísz káposztát, egész szépen fejesednek ebben a meleg novemberben:


De van ám "szelíd" mákom is! Pontosan október 19-én vetettem és már ilyen szép, tavasszal majd egyelhetem:


Igazából Florentine ültette el a bogarat a fülembe, ki kell próbáljam a mák termesztést:)

Áttelepítettem egy darab epret is és vettünk 3 nyírfácskát meg egy Magyar Kajszi barack fát, hogy sárgabarackunk is legyen:


Rengeteg céklánk termett, Anyu alig győzi megcsinálni salátának. Apropó saláta: Téli Vajfejet ültettem, a 21 tőből (igen, megszámoltam:o)) 3-at valami ellopott...csiga?...tücsök?...nem tudjuk...egészen fejesedik ebben az enyhe időben.

Az erkélyen is intézkedtem, így nézett ki Halloween-kor:


És hát csipkebogyózás nélkül idén sem nyughattam, annyival tovább jutottam, hogy tudom, hogy kell kimagozni. Tettem is el magot, hogy majd vetek tavasszal:


Azt nem tudom, hogy azt a sok szőröcskét, amit a bogyó felbontásakor találok, csupán vízzel el lehet távolítani? Tovább nem bonyolódtam a dologba, mivel a család nem nagyon akarja szemezgetni a csipkebogyót megy inni a teáját...úgy látszik, csak én :o)

Bocsi, hogy hosszú voltam, de hát annyi minden mesélnivalóm volt!:o) Az én blogom kicsit naplószerűen is működik, remélem, azért olvassátok néhányan :o)

5 comments:

Andulka said...

Naná, hogy olvasom! :-) Nagyon klasszul alakulgat a kertecskéd, szuper képeket készítettél! A stóla/poncsónak is nagyon tetszenek a színei.
Csipkebogyó: pedig nagyon egészséges, te csak igyad szorgalmasan! :-)

Emese said...

Nagyon jó ennyi mindent olvasni! Csak írjál jó sokat ezután is : )
Szép a kerted és a sok munkának látszik az eredménye! A stólád is klassz lesz, kiváncsian várom, hogy lássam készen is. Nekem képzeld egy ismerősöm a magokból gyönyörű nyakláncot készített, ötletnek ajánlom : ) És a finom csipkebogyó teát meg a lekvárt is nagyon imádom.

Edit said...

Persze, hogy olvasom a blogodat! :)
Szép a kerted, meglátszik, hogy sokat dolgoztok benne, meg is hálálja.
A csipkebogyóból anyukám lekvárt szokott készíteni, a nagyim meg teát, én mondjuk egyiket sem szeretem, ettől még jó. :)))

Jutka said...

Sok munkának gyönyörű "termései" vannak nálad, öröm végig nézni a képes beszámolódat.
Stólád-poncsód meg a saját kedved szerint alakítsad, hiszen magadnak készíted és te viseled a lényeg örömmel és szeretettel horgold:))
Különben is van az úgy, hogy teljesen mást tervezünk és a végeredmény nem is hasonlít az eredeti elképzelésre:))

Unknown said...

Hey! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!
Top Ten Web Hosting Reviews