Tuesday, February 19, 2013

Le Lin d'Isabelle_nyuszis SAL_WIP I.

Hagytam magam rábeszélni egy nyuszikás SAL-ra a Facebook-on - hátha érdekel még valakit!

Őszintén szólva a konyhánk nyírfa (figyelitek? nem ám barna vagy bézs:o)) színéhez variáltam át a színeket, most így néz ki a "mű":



Valami bordósra gondoltam és arra, hogy elhasználjak pár maradék márkás fonalmaradékot. A képen a kézzel festett Crescent Colours egy árnyalata, a Razzleberry látszik, amit tavaly használtam a Home of a Needleworker képemhez (még mindig nincs keretben:o()

Hátha így most elkészül Húsvétra valami aktuális.

Eddig tetszik.

1 comment:

Cserny Cherry Ildikó said...

Nézegettem, kerülgettem, de eddig ellenálltam neki. Patri elől meg ügyesen rejtettem, mert mostanában mindenre lecsap, hogy neki is kell.
Szép lesz bordóban is.