Wednesday, December 21, 2011

Ünnepek előtt...

...megkaptam a nyereményem Katicától, köszönöm itt is még egyszer! Ilyen nívós kézimunkalapom még sosem volt, úgyhogy nagyon örülök neki!


Amit lefotóztam Nektek, azt bizti meg fogom hímezni, mert nagyon hangulatos!
És a képről nem maradhat le Katica gyönyörűséges üdvözlőlapja sem!


Elkezdtem az ajándék csomagolást is, ezek a meglepiket párom Anyukájáék karácsonyfája alá viszi az angyalka, azért készültek el a legkorábban. Annás leírása alapján készültek a horgolt szívecskék, amiket a csomagokra álmodtam, itt megtaláljátok a mintát, még mindenképp elkészülhet!


És életemben először sütöttem sütőtököt, egész fincsi lett! Picit megszórtam fahéjjal is, de az illata nem lett olyan, mint vártam. Lehet, tovább kellett volna még sütögetni?


Holnap sütés, a fenyőt már beállította a talpába Laci, még halacskát kell pénteken beszerezni...további kellemes készülődést Nektek is!

No comments: