Sunday, November 20, 2011

1. sapim

Mi mást lehet kötni ilyen ködös-hideg időben, mint mindenféle melegítő alkalmatosságot. Nálam "pályafutásom" első (de nem utsó) sapija készült el. Mivel a sapka tulajának bokros teendői közt nem volt ideje modellt állni, íme:



Én is megvettem a Sandra - Sapkák és kiegészítőket és abból választottam a legegyszerűbbet. Elsőre majdnem lemondtam a zokni kötőtűvel való bánásmódról, aztán Dia így lelkesített: "Anya ne add fel!" és így tovább gyakoroltam. Még így sem lett tökéletes, lehetett volna talán valami vastagabb fonalból, de Diának így is tetszik, az övé lett. Egy pici fonalam maradt csak, abból lett egy "madzag-sál" is hozzá.

Nemsokára kész a következő sapim is, picit bonyolítom csak: az rizs kötéssel fog készülni egy érdekes lila fonalból.
Photobucket

6 comments:

Nina said...

Nem mondtam volna megm hogy ez az első kötött sapid, nagyon szuper lett!

Newsee said...

Tökéletes! Nagyon ügyesen megoldottad az 5 tűs kötést.

amilgade said...

:-) Nagyon szép!

CathlenKata said...

Ugye nem is nehéz 5 tűvel kötni? Bár létezik körkötő tű is sapkához, de mégiscsak így az igazi! Ügyes vagy !

Jucus said...

Köszönöm!
Kata, egész belejöttem, úh. már a zokni kötés is birizgálja a fantáziám:o)

Tündérke said...

Nagyon szép lett, ügyes vagy :-)