Thursday, October 20, 2011

Paeli Suutari_A Suutari-levelek

Elolvastam Dia egyik könyvét, amit névnapjára kapott Tesómtól. Nagyon érdekes olvasnivaló, kb. 6-7 óra alatt "faltam fel"!
És akár ajándékötletnek is szuper lehet!
A könyv Paeli Suutari regénye: A Suutari - levelek. Olyan leveleket tartalmaz ez a regény, melyeket a nagyszülők küldtek unokáiknak sok-sok tanácsukkal a párválasztásról és a szerelemről...egyedülállóan szépen megfogalmazva!


Utánanéztem annak, ki is ez a Paeli Suutari!
A honlapján ezt olvastam:
"Egy új párválasztási kultúra kezdeténél járunk egy olyan haldokló társadalomban, ahol a józan észt mesterségesen távol tartják a párválasztás területétől, és ahol a fiatalok többsége nem kap SEMMILYEN képzést a párválasztásról. Nem kell, hogy így maradjon. Vannak ÚJ gondolatok és LÉTEZIK egy másik jövő. Egy olyan társadalom, ahol a gyermekek újra megbízhatnak majd a szüleikben, a nők és férfiak pedig egymásban."

Az viszont mindenképpen érdekes számomra, hogy ezeket az alapvető dolgokat tényleg nem tanítják az iskolákban, pedig erre a "tudományra" szerintem sokkal nagyobb szükség lenne, mint pl a kémiai képletekre.
Csak ajánlani tudom mindenkinek!

1 comment:

Kriszta said...

Tényleg nagyon jó könyv, én évekkel ezelőtt olvastam, elsőre én is így pár óra alatt, majd valamivel később újraolvastam, akkor már szépen lassan komótosan :) Én is mindenkinek csak ajánlani tudom, nagyon jó kis elgondolkodtató "levelek" vannak benne :)