Saturday, October 8, 2011

Munokoreria WIP II. és új fonalam

Mutatom, hol tartok afro nőcikémmel, nagyon szeretem csinálni, már a színei is felvidítanak:

Áginál egyszerűen beleszerettem ebbe a gyönyörűséges őszi fonalba, úgy éreztem, nem tudok élni nélküle!:o) Volt olyan drága Ági és beszerezte nekem ezt a szépséget, ezúton is nagyon köszönöm a segítségét!



A fonal RICO gyártmány és 100% Microfibre (amit nem tudok lefordítani:o)) és creative micro dk van ráírva, simogatós, puha kis fonalka. 3,5-es vagy 4-es horgolótűt ajánl hozzá, én azt hiszem 3-ast fogok használni. Ha hiszitek-ha nem, annyira gyönyörű, hogy még horgolni kezdeni is félek belőle:o)

Két ötlet között őrlödöm. Segítetek dönteni?
A képeket két kedvenc blogomon találtam, itt és itt.


These scarfs not my works, I found these on two of my favourite sites here and here.

Mindkettő nagyon tetszik; mindkettő nagyi mintán alapul, viszont a felsőnél csak sejtésem van, hogyan van kialakítva. A második egyszerű nagyi-kockák körbehorgolva.
Persze én a szín váltást színváltós fonallal oldanám meg.
Szóval, várom véleményeiteket!

3 comments:

Newsee said...

Nekem a felső tetszik de fogalmam sincs hogyan készülhet.
Ági bizony csábító tud lenni, ezt ma személyesen is tapasztaltam :-D De én ma ellenálltam, de ki tudja mire nem visz majd a következő alkalommal :)

Annás said...

Szia! Hasonló mintát horgoltam a Barkának még a nyáron. A fázisfotókkal kiegészített leírást itt megtalálod, ha érdekel.

http://www.barkafonal.hu/shop/blog/horgolosuli-lecke19/

Sok sikert az elkészítéséhez :)
Annás

Andulka said...

A nőcinek jó kis színei vannak! Ami a horgolást illeti, sajna nem tudok benne segíteni, de kíváncsian várom, hogy mit alkotsz majd!