Monday, September 12, 2011

Diane Setterfield_A tizenharmadik történet

Húú, szuper könyvet olvastam nemrég!
Az Alexandra 60%-os leárazott regényei között bukkantam rá, az utolsó példány jött velem haza.
Mindenkinek ajánlom, aki szerette az Üvöltő szeleket, a Jane Eyre-t vagy a Manderley ház asszonyát! Ha tehettem volna, le sem tettem volna addig, míg ki nem olvasom és amint befejeztem, újrakezdtem volna!:o)


Csak dióhéjban, hogy semmiféle történést ne lőjek le:
"Margaret Lea kisasszony egy angol kisvárosban éli nem túl izgalmas életét. Édesapja antikváriumban dolgozik, s mivel imádja a letűnt korok stílusát és történeteit, rég elhunyt írók életrajzának megírásával szórakoztatja önmagát és olvasóit. Egy nap azonban furcsa levelet kap Miss Wintertől, aki felkéri, írja meg az ő életrajzát is. A leghíresebb élő angol írónő életéről már sokan írtak, de minden biográfusának más és más élettörténetet mondott el. A legfurcsább talán mégis az, hogy első művében a címben ígért tizenhárom történet helyett csak tizenkettő szerepel. Vajon csak véletlenül maradt ki, vagy szándékosan nem került bele? Ez a sok rejtély elegendő ahhoz, hogy Margaret elfogadja a felkérést és elinduljon az írónő házába, ahol még több titok, meglepetés és szellemi kaland vár rá..."

No comments: