Friday, March 4, 2011

Lena és az idei 3. új Hold

Eljött az idei év 3. új Holdja, mutatom a 3. TUSAL - os gyűjtő alkalmatosságom:o) Tudom, hogy az a cél, minél hosszabb idő alatt minél kevesebb fonalmaradék gyűljön össze, nekem azért szaporodik a "hulladék":o)

Éééés...gombot behúzatni jártam ma a városban (majd mutatom azt is, hogy mihez) és nem tudtam ellenállni: vettem egy Lenát. Már olyan rég vettem! Mindig belelapozok, érdemes-e megvenni, ez a kiadvány egész jóra sikerült. Pár fotó belőle:

Úgy tetszik ez a horgolt takaró, sokatoknál láttam már ilyeneket. Már megszereztem hozzá az elkészítés mintáját is, csak hozzá kellene fogni...meg persze valami jó kis színösszeállítást kitalálni.

Ha tudnék foltvarrni, azonnal nekiállnék az alábbinak is:

És jön a Húsvét is. Bár én annyira nem vagyok oda a nyuszis-Húsvétos mintákért, ezek azért hangulatosak:


Kellemes, kreatív hétvégét kívánok mindenkinek!

1 comment:

Edit said...

Nagyon szep ez az ujsag. Jo idorol-idore elcsabulni ilyesminek :)