Thursday, December 9, 2010

Korona

Szeretném megmutatni Nektek Dia munkáját, nagyon büszke vagyok az ügyes kezeire!
Ajándékba készítette a két lógókából - vagy hogyan hívják ezeket a kis díszeket? - az egyiket, a prototípus marad az övé.


A mintát Penelopis blogján találtuk, nagyon tetszik mindkettőnknek a nőcis fekete-fehér stílusa! Lau-nak köszi, valahogy Nálad találtam rá!



A hímzés 28 ct-s anyagra készült, egy kockán egy szálával, úgyhogy gyönyörű apró és szép egyenletes. El sem tudom képzelni, hogy bírta Dia szeme ezeket a pici öltéseket.
A kivitelezésben/varrásban aprót segítettem, de az érdem az Övé!

S ha már itt tartunk, szeretettel ajánlom Dia blogját: süthető gyurma munkáit, kézimunkáit fogja itt bemutatni, nemrég kezdett ebbe a blogba. Én nem leszek "followere", mert élőben csodálhatom meg az alkotásait!:o)

4 comments:

Silerika said...

Gyönyörű, elegáns!! Gratulálok! :o)

Jucus said...

Köszi, Erika!

Unknown said...

Nagyon ügyes! Őt is hozod jövő héten? :D

Laucica said...

:)Én is nagyon szeretem Penelopis mintáit! Nagyon jól néz ki ez a lógóka!