Friday, October 1, 2010

Sprightly Dance_WIP II

Teljesen azért nem tűntem el ám, csak mostanában a munkahelyem uralja az életem:o( Nyugtassatok meg, hogy nem vagyok ezzel egyedül!

Itt tartok a Barbis-Ninás mintámmal, imádom hímezni! Az Anetisben vettem még ezt az anyagot, 28ct-s krém színű Zweigart - Marcsi kérdésére:o)


Rendeltem közben Ninától egy fonalat, amivel "tökös" terveim vannak. Csodaszépek Nina fonalai és élőben talán még gyönyörűbbek! Fonalrendelésnél profi ügyintézésre és ízléses csomagküldésre számítsatok! Itt is köszi, Nina!


7 comments:

Barbi said...

Csudajól haladsz, és csudajó látni! :D

Jucus said...

Köszi, Barbi, találj ki Ninával még sok ilyen szépet!

Márti said...

Nagyon szép, gyönyörűek a színei és az új fonaladnak is! :) Jó hétvégét!

melcsilla said...

Jucus, ez aztán a gyors munka, milyen jól haladsz vele!
Mik a tervek? Keretezve lesz?

unikat said...

Szépséges! És köszönöm!
Az új fonalad pedig innen nézve is káprázatos!

Laucica said...

Nagyon szép lesz:) Viszont inkább azt akartam mondani, hogy véletlenül rákattintottam a lányod blogjára, és megállt a kezemben az éppen készülő hajócsipkém, ahogy tátott szájjal olvastam a regényét! Irtó büszke lehetsz rá, szerintem nagyon tehetséges! Az Alkonyat hatása erősen érződik, de ha egyszer levetkőzi a vámpírokat, szerintem nagyon jó író lesz belőle!

Dóra said...

Szépen alakul! Majd jövök nézni a tökös tervet is!