Sunday, September 12, 2010

Szerintetek? Sprightly Dance_WIP I

Mi készül?:o) Elő-szülinapi meglepi magamnak!:o)
Kis segítség a fotón! Már alig vártam, hogy hozzáfoghassak, imádnivaló hímezni!


Photobucket

Ez pedig Dia névnapjára akar elkészülni, egy "rafinált poncsó" lesz, amit még a Fürge Ujjakból nézett ki magának. Ha elkészül és sikerül is, akkor majd megmutatom!:o)



Akciósan jutottam Brazilia fonalhoz, nagyon haladós, csak egyszerű patent kötéssel készül. Tulajdonképp a fonal adja itt az érdekességet, nem a minta.

13 comments:

Márti said...

Szerintem gyönyörű lesz - ezek a virágok, na és ezek a színek....!!! :)))

A poncsóra nagyon kíváncsi vagyok!

unikat said...

Nagyon szépek!
Milyen vászonra hímzed Barbi mintáját?

Meadows08 said...

Very beautiful stitching and colours!

Andulka said...

Gyönyörű lesz! A poncsóra én is kiváncsi leszek!

Cserny Cherry Ildikó said...

Szépséges lesz nagyon! Már korábban is megcsodáltam, finom színek, szép minta.

Hajrá a poncsóval! Kiváncsi vagyok a végeredményre.

Timici said...

először is gratulálok a nyereményedhez!:o)
a hímzés nagyon kis finom lesz, a poncsó pedig nagyon szuper fonalból készül, majd muti készen is;o)

Dia said...

Én is megkaptam ezt a készletet, már alig várom, hogy nekikezdjek, mert gyönyörű!!! Kíváncsian várom, hogy milyen lesz a Tiéd!

Hesztia said...

Ismét tulipán?!! :) nagyon aranyos darab lesz!! Hímezdd, hííímezdd! hadd lássuk!!! :D

Barbi said...

Én is várom, milyen lesz a te verziód! :D Örülök, hogy szereted hímezni! :D

Edit said...

Már most látszik, hogy szép lesz! :) A poncsóra kíváncsi vagyok!

Nina said...

Úgy szeretem viszontlátni Barbi mintáit másoknál... pláne az én fonalaimmal - köszönöm Neked is!!
Tényleg nagyon szép ez a minta, én is ki fogom hímezni :)

Unknown said...

the rose is beautiful
ciao Pat

bili said...

Красиво!:)