Saturday, March 6, 2010

Evening


Hímezgetés közben ma este szívfájdítóan szép filmet láttam!
Tesómék ajánlották a figyelmembe; ők egyszerűen mindig tudják, mit érdemes megnézni! Halogattam-halogattam a megnézését és ha én valamit halogatok, később mindig kiderül, hogy annak oka volt. Mélyen megérinti az embert ez a film, elgondolkodtat, mondanivalója van - az ilyen stílusú filmeket szeretem igazán.

A haldokló Ann (Vanessa Redgrave) az utolsó napjait éli. A morfin hatására zavart ébrenlét, lázálom és hallucinációk közt emlékezik. Két lánya, Constance és Nina vigyázzák betegágya mellett, mikor édesanyjuk megemlít egy nevet: Harris. Lassan rájön a két lány, hogy ki lehetett ez a titokzatos idegen és hogy mit jelentett az édesanyjuknak.

Susan Minot, Pulitzer díjas író novállája alapján készült a film, további érdekessége, hogy Koltai Lajos rendezte. A filmben Vanessa Redgrave (Ann) lányát, Constance-t saját lánya, Natasha Richardson alakítja; ezen kívül Meryl Streep mellett is feltűnik lánya Lila szerepében (Mamie Gummer). És akkor Glenn Close-ról még nem is beszéltem. Szerintem szuper szereposztás! Nagyon tetszik a film zenéje is!

Nézzétek meg!

3 comments:

Dóra said...

Jaj, annyira kéne jó film, de kölcsönözni ritkán megyünk, a tv-ben meg mostanság olyan pocsék filmeket nyomnak. Most ráakadtama FEM3 csatornára, néha-néha van egy-egy megnézésre alkalmas film. Viszont múltkor a Dunán láttam egy annyira gyönyörű indiai filmet. A címe: Víz. Indiai özvegyekről szól. Napokig nembírtam belőle kikeveredni. Ha még ismétlik, akkor mindennképp javaslom megnézésre.

Ezt a filmedet meg kikeresem a digi tv listájából, hátha letölthető. Még a Mongolt szeretném nagyon megnézni. Csak hát olyan kevés időnk van...
Meryl Streep-et én is imádom, bármikor, bármiben!

Jutka said...

A filmet én is láttam és nagyon, nagyon tetszik. Azon kevesek közé tartozik, amelyik filmet a végén megkönnyeztem.

Kati said...
This comment has been removed by the author.