Wednesday, February 24, 2010

Gyűszű gyűjtemény

Ezt egy vérbeli kézimunkásnak látnia kell!:o)


A Kiskegyed Otthonában olyan ötletes dolgokat találni! Ez is egy ilyen fotó. Ki hinné, hogy a régen stoppoláshoz, hímzéshez használatos egyszerű gyűszűből is ennyiféle létezik? Ez egy gyűjtő kifejezetten erre a célra készült üveges tárolója, hogy el ne kallódjanak a mintás, karcolt vagy színezett kis gyűszűk. Nekem csak kétféle gyűszűcském van: egy kék műanyag és az a kommersz fém - az viszont még a Nagyimtól van!:o)

6 comments:

amilgade said...

Ilyet még nem is láttam!!!! "Most szájtátás" :-) Nekem tetszik!

Dóra said...

Jaj, ez nagyon király! Nekem mindössze egy gyűszűm van, amit apukám hozott Izraelből. Irtó nagy rám, sosem használtam, de a nagyim csak gyűszűvel varrt.

Laucica said...

Ez nagyon jó!:) Nekem öt van, plusz egy fém, amit használok, ha kell:) tudatosan nem gyűjtöm, csak ha megtetszik, vettem, kettő meg ajándék. De azt hiszem akkor kezd el gyűjteménnyé válni, amikor már tudatos!

Mariska said...

Hú ez jó sok!
Hiába tudok varrni gyűszűvel, nélküle jobban érezni az öltést :), de ezekből akármelyiket szívesen használnám , mert lyukasra szoktam böködni az ujjam.
Néha keresem a boltokban, de nem találok szép gyűszűket, csak a "fémet"!

Jucus said...

Hát, ezt a gyűjteményt látva kedvem volna gyűjtögetni a gyűszűcskéket, de én is csak azt a szokványos fémet látom a boltokban.

Laucica said...

Szuvenírboltokban kell keresni, az a titka! De általába nem túl kényelmesen használhatók, inkább csak szépek. Legalábbis amikkel eddig találkoztam:)