Wednesday, December 16, 2009

Most kinek is volt szülinapja?:o)

Azt hittem Valikának!:o)
Nézzétek csak, micsoda meglepetést rejtett a csomag! Nem is egyet, de rengeteget:



Kaptam egy DMC Secret Perfume mintafüzetet, telis-tele illatos gyümölcsökkel, virágokkal, édességekkel és egy hozzávaló csoki illatú fonallal. Elájulok, hogy mit ki nem találnak! Ki is néztem egy tábla csokit, amit meg fogok hímezni vele!:o)



Egy tündéri szivecskés-rénszarvasos díszt is nyertem, gyönyörűen kivitelezve, apró gyöngy x-ecskékkel kihímezve. A csillag alakú karácsonyfadísz - ugye ezt hívják redwork-nek? Az ünnepi hímzések elmaradhatatlan kellékeit-, az ezüst és arany Mouliné hímzőfonalakat is megtaláltam a csomiban, illatos teákkal egy fincsi csokival együtt. Imádom a gyertyát, mintha Valika tudta volna! Mióta télies az idő, mindig ég az asztalon egy.
És a szintén karifa dísz mézeskalácsdísz...az illatos potpourri...a csengettyű díszek...ezért kérdem én: most akkor kinek is volt szülinapja?! Mert úgy érzem, nekem!:o)

Valika nagyon sok boldog 22. szülinapot kívánok Neked még egyszer és nagyon-nagy puszi ezért a sok mindenért! Sikerült feldobnod a napom!

8 comments:

Edit said...

Mennyi gyönyörűség!!! Nem is tudom, melyik a legszebb, mert mind gyönyörű! Valikaa nagyon jó ízléssel készítette össze ezt a csomagot!

Unknown said...

Hú, gratulálok a sok szép dolgohoz, igazán szerencsés vagy!! Nagyon szépek és ahogy leírtad, szinte itt érzem az illatukat:-)))....
Ja, és irigykedem is...ilyet, hogy illatos fonal?????El-ájulok!!!!Hol lehet ezt kapni kérem??

unikat said...

Csodaszépeket kaptál!
Graula hozzájuk!

Valikaa said...

Kedves Jucus nagyon örülök, hogy tetszik amit küldtem, igyekeztem mindent gondosan összeválogatni, hogy örülj neki. Nagyon örülök, hogy sikerült :)
A szivecskés dobozban szappanok vannak rózsa alakban :) csak talán a dobozra nincs ráirva, de a katalogusból ugy rendeltem :)
Annyira jólesett olvasni, milyen szépen írtál le mindent :) köszönöm!!!!

Anett ha irsz nekem e-mailt szivesen megadom, honnan van az illatos fonal.

CathlenKata said...

Szépeket kaptál Jucus !
(A csillag blackwork hímzéssel van díszitve , a redwork az száröltéses hímzés)
Illatos fonalam nekem is van az Évából, csak sajnálom elhímezni:-D Finom levendula illatú az enyém.....

Silerika said...

Mennyi szépséges ajándékot kaptál! :o)

Abile said...

Gyönyörű ajándékok!! Ez igen!!

Abile said...

Még egy kis meglepi nálam! :o)