Monday, September 21, 2009

Szekszárdi Szüreti Fesztivál

Szeptember 17-20 - ig tartott Szekszárdon a Szüreti Fesztivál. Csodaszép őszi idő, szüreti felvonulás, sok táncbemutató, EDDA- és Rúzsa Magdi koncert és persze finom falatok, borudvarok és hatalmas kirakodóvásár várta az ide látogatókat. Dia vasárnapi fellépése után készítettem Nektek pár fotót - már amennyire a tömegben fotózni lehetett.
Fogadjátok szeretettel:

Click to play this Smilebox slideshow: Szüreti Fesztivál 2009
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow

9 comments:

amilgade said...

Imádom az agyagedényeket!!!!! Egy csomó gyönyörű dolgokat láttál! Most irigykedem!!! :-)

Judit said...

Jucus! Azok a szárazvirág csokrok... :))))

Edit said...

Nagyon klassz lehetett, már csak nézelődni is. Ennyi szépséget! A pöttyös bögrék nagyon tetszettek, én is vettem ilyet egyszer egy hasonló vásárban a szüleimnek :)

Jucus said...

Örülök, hogy tetszettek a képek!

Judit said...

Nagyon szép dolgok voltak itt, lehet hogy jövőre én is megyek:))

Dora said...

Hát ez tényleg nagyon klassznak néz ki! Mennyi mindent tudtam volna vásárolni, de elsőnek tuti piros bögrét fehér pöttyökkel :-D

Abile said...

Nagyon jó lehetett! Köszi a csodaklassz képeket!

Edit said...

Jucus, köszi a képeket! Nagyon klassz egy ilyen vásár, sok szép, főleg kézzel készült dolgot lát az ilyen helyeken az ember.

Jucus said...

Nagyon szívesen mindenkinek!