Friday, August 14, 2009

SWAP II. Andinak

Azt csiripelték a verebek, hogy megérkezett Andihoz a SWAP II. - csomagom, így már megmutathatom Nektek is , mivel leptem meg őt.



Egy fali kulcstartót készítettem neki, melynek a mintáját itt találtam. 28 ct-s white - off Zweigart hímzővászonra hímeztem, Venussal.
Került még a csomiba egy pici zöld hímeznivaló is, 28 ct-s Cashel és kis őszi levelek, amelyek felvarrhatóak.








Mivel Andi szeretett volna biscornut, csináltam neki egy minikét, ilyen apró:




Sokáig keresgéltem, mire őszi témájút találtam, végülis Julie-nál leltem rá (itt találtok egyébként további nagyon helyes kis free mintákat!).



Igyekeztem magam tartani az őszi témához is és ahhoz is, mit szeretne Andi. Annál is inkább nagy örömmel hímeztem a meglepetést, mivel már alig várom a hűs őszt! Andi visszajelzéséből ítélve, picit talán sikerült örömöt szereznem neki!:o)

Köszönöm Ninának a szervezést és a SWAP II. lebonyolítását!

7 comments:

Дикая said...

It is very nice!) Very originaly!)

Silerika said...

Szépeket raktál ám a csomagba!! :)

Márti said...

Klassz őszi ajándékcsomag és tuti nem csak picit örült!!! :)))))

Jucus said...

Köszönöm, Lányok, nagyon igyekeztem!

Barbi said...

Hú, de csodás csomagot küldtél! :D
Örülök, hogy játszol nálam! :D

Judit said...

Fantasztikusan szép dolgok, nagyon tetszenek ezek az őszies dolgok:))

Dia said...

gyönyörűek lettek és ez a kulcstartó.... teljesen oda vagyok érte :-)