Friday, May 15, 2009

A következő munkám...

...pedig ez lenne:



A képet a CCN oldaláról vettem, a mintáját pedig Amotae segítségével szereztem meg, köszönöm mégegyszer! Rég beleszerettem és most meghímezném, csak egy kis segítség kellene hozzá Tőletek, kedves olvasóim!:o) A színátváltásban. DMC, Crescent Color és Gentle Arts fonalakat tartalmaz a készlet, ezek kézzel festett fonalak, sajnos még sosem volt szerencsém hozzájuk. Mindnek megtaláltam a DMC változatát, csak egynek nem. Ez pedig a Crescent Color little pink peony (babarózsa talán?) árnyalata. Nagyon örülnék, ha ennek DMC-re való átváltásában tudna valaki segíteni, mert akkor már a hétvégén elkezdeném ezt a szépséget.

Vagy 28 ct-s fehér Zweigart hímzővászonra készíteném, vagy pedig arra a gyönyörűséges márványos rózsaszín anyagra, amit Katicától kaptam, ez 28 ct-s Jubilee. A színek döntenék majd el. Én persze a DMC-t még Venus-ra fogom váltani, én ezzel hímzek.

Előre is köszönöm a segítséget!

15 comments:

Unknown said...

Ha a 48-ast választottad Prickly Pearnak akkor szerintem sima világos rózsaszint válasz a Little Pink helyett!Olyat ami a meliros fonalhoz harmonizál!Sajnos a Dmc-nek nincs olyan fonala ami jó lenne!

Unknown said...

Safi voltam!
Ez nekem is tervbe van de én megvettem a Crescent fonalat hozzá!

Unknown said...

http://www.sewandso.co.uk/ran1781-0.html
Itt megtudod nézni a szineket!
Prickly Peart szerintem mindenképpen melirossal himezd ,ha beleszolhatok::)
Na jól kitöltöm a commentedet!

Jucus said...

Köszi, Mónika és nem baj, hogy kitöltötted a commentemet!:o)Sokat segítettél! Akkor azt hiszem, hogy a DMC egy rózsaszín melírozott változatát fogom választani.
Köszi mégegyszer és örülök, hogy itt vagy a Blogspoton!

Jucus said...

Ja, a Prickly pear-t úgy váltottam, hogy az egy 3687-es DMC és az 2273-as Venusnak felel meg. Ez pedig egy ilyen lilás rózsaszínes "húsos" szín.

Jucus said...

Lehet, hogy megvenném én is az eredeti kitet,de fogggalmam sincs hogyan kell külföldről vásárolni.

Ildibildi said...

Nekem van itthon CC fonalam ehhez a mintához, és a Little Pink helyett én szemre a 151-es DMC-t választanám.

Anita said...

Szép kis minta, várom a fejleményeket! :-)))

Jucus said...

Ildib, köszi Neked is a tippet! Meglátjuk, egyre jobban hajlok afelé, hogy - mint Móni - beszerzem az eredeti fonalakat külföldről, csak ehhez is segítség kéne, mert még külföldről nem rendeltem.

Unknown said...

Judit!
Böven jó ha csak a Little Pink Peonyt megveszed!Bár a barnék is szépek!
Én se kitet vettem hanem csak a fonalakat!
Van dombornyomott kártyád?

Jucus said...

Nincs dombornyomott kártyám, az kell külföldi vásárláshoz?

Közben javasolták Szentpyr boltját és néztem külön a fonalakat, külön a kitet. 1800,- a kit, csak azt nem tudom pontosan, mit tartalmaz. Ha minden fonalat megveszek, akkor már majdnem ott vagyok, ahol a kit. Hm?

Anita said...

Judit, ha a sewandso-n vsárolsz, nem kell dombornyomott kártya és szívesen segítek, de most nem éri meg. Ritánál sokkal olcsóbbak a fonalak, de ne tudom, mi van neki raktáron.

Jucus said...

Nagyon köszi Anita a kedvességed, lehet, hogy kérni fogom a segítséged. Egyelőre azt hiszem próbálkozom Szentpyr-Ritánál.

Szentpyr said...

mail ment:)!

Valikaa said...

Jajj ez gyönyörű!
Alig várom :)