Tuesday, October 21, 2008

Ötletek novemberre

Tegnap örömmel fedeztem fel a boltban a novemberi Praktikát, újra van keresztszemes melléklete, azonnal a kosaramba vándorolt! (Azt ugyan nem értem, miért kellett az újsághoz hozzátűzni a mellékletet és nem zacsiban mellékelni - így ha szétszedi az ember, szétjön a magazin is meg a melléklet is - mindegy.)

A postaládában pedig ott várt a Hobbyművész új 2008 - 2009 - es Ötletkatalógusa. Biztosan sokan ismeritek azért! Mindig küldenek, én meg úgy örülök neki, telis tele van jobbnál jobb "inspirációkkal". Azok az ötletek, amik eddig csak fogalmazódtak a fejemben akár meg is tudnak valósulni, annyi minden van a katalógusban. (Csak a pénztárcátokat dugjátok el valami zárható helyre!:o)) Itt tudtok ingyen hozzájutni a katalógushoz, nekem már több megvan eltéve, napokig el tudnám lapozgatni. Csak pár oldal a 340 - ből:

















Akár keresztszemezéshez is jó dolgok, mindenféle egységcsomag, scrapbook cuccok, díszíthető üveg-,fa és papír holmik, gyurmák, dobozkák, keretek, gyöngyök, szalagok, nem is tudom felsorolni, mi minden...szóval érdemes végiglapozni (többször). Részemről egy csomó mindent összeírtam már, mit kéne rendelni, most szelektálok...



















Arról, amit most hímzek, sajna nem beszélhetek, mert Karácsonyi meglepi készül...jajj, de nehéz lakatot tenni a számra...ill. a kezemre...:o)

1 comment:

Ayla said...

Én is tegnap vettem meg a Praktikát, naná hogy a melléklet miatt:-))