Sunday, August 10, 2008

Pécsi tali és PIF ajándékom Anyecstól

Nem bírom ki, hogy ne írjak pár szót a pécsi taliról, szuperül sikerült! Itt is köszönöm Magdikáéknak, hogy elvittek és Kalácskának, hogy megszervezte az utat. Köszi a pécsi lányoknak mégegyszer a szervezést, ez egy különleges nap volt számomra! Végre-végre megismerhettem sokatokat, akikkel már régóta online kapcsolatban voltam és nem csalódtam! Olyan mindenki, amilyennek megismertem, kedves és aranyos. Képek itt.

Még meglepit is kaptam: Anyecs a talin adta át nekem a PIF - ajándékom és remekül eltalálta az ízlésem! A képen láthatjátok, mi mindent kaptam tőle. Imádom a gyertyákat, az apró csecse-becséket. A teás alátétet maga Anyecs varrta is, úgyhogy nagy becsben fogom tartani...hogy erre tegyem a teás csészém? Hát nem tudom! Köszönöm Anyecs!

2 comments:

Anonymous said...

Szépeket kaptál!!!:-)

Jucus said...

Köszönöm! Tényleg nagyon örültem nekik!