Saturday, June 21, 2008

Kézimunka táska SAL II.

Sziasztok!

Tegnap este elkészültem az 1. résszel. Imádtam böködni, bár én az aidához vagyok szokva. Kellett egy kis idő mire ráállt a szemem.

Egy gondom viszont adódott, ebben kikérném a véleményeteket: biztosan azért, mert nem a hímzővászonhoz vagyok szokva, vagy elszámoltam; vagy két helyen egy - egy fél szálat nem öltöttem a helyére, a lényeg, hogy egy teljes szemmel elcsúsztam. Akárhogyan, akárhányszor is nézem, nem találom, hol a hiba - még mindig bámulom, nem adom ám fel! Ti mit csinálnátok a helyemben? Fejteni? Nem fog meglátszani aztán az anyagon? Meg ennyit visszafejteni? De a cél érdekében azt hiszem, megtenném. Vagy arra is gondoltam, hogy betoldok egy oszlopot, ugyanúgy, mint az előtte lévő. De "etikus" ez hímzős fejjel?

Idén újra megérkezett a kedves látogatónk! Mi csak kolibribogárnak neveztük, nemrég találtam rá a neten: hát ez egy kacsafarkú szender!A Google - ban találtam ezt a képet, mert lekapni lehetetlen, olyan gyors. Azt írja a Wikipédia, hogy nem bogár, a lepkék rendjébe tartozó faj. Édes kis csápjai vannak és fekete - fehér farpamacsa , ezért a "kacsafarok" elnevezés. Kolibrifélék módjára lebeg, napközben látogatja a virágokat és igen hosszú pöndörnyelvével( tetszik ez az elnevezés is) szívja a nektárt - úgy látszik, csak a muskátli nektárja ízlik neki, mert mikor dália vagy petúnia volt a "kertben", akkor nem jött. Annyira édi, tök jó nézni (de csak nézni ám, szerintem a frász kerülgetne, ha rám szállna)!


Ja! És ma kezdődik a naptári nyár! Jó kis nyarat mindenkinek - ha lehet azért ilyen meleget mégse.

No comments: