Saturday, November 3, 2007

Gyöngyöztem...

Ma gyöngyözésre fogtam magam, már rég ácsingózom egy kis fűzésre. Találtam is egy kedves kis egyszerű mintát és...hát...rá kellett jönnöm, nem is olyan egyszerű. Mekkora cérnát vágjak egy karkötőnek...hagyjak az elején valamennyi cm fonalat...az sem mindegy, felülről vagy alulról bökök a gyöngyöcskébe...toldás? Az eredményt a melléklet mutatja. Abban csalódtam, hogy a gyöngyök nem voltak egyformák, ugye ez sem mindegy. Pár cm-vel hosszabb is lett a kari, de szerencsére olyan, hogy bele tudom kapcsolni egy előrébb lévő hidacskába a kapcsot. Akár még újra is fűzhetem, nemigaz? (Ehhez nincs ám szívem!) Aztán a gyöngyfotózás meg megér egy misét. Ez lett a legjobb kép, de még ez is homályos picit. Lehet, nem is lesz élesebb? Csak mivel a gyöngyök csillognak.

No comments: