Wednesday, October 3, 2007

Gakonga csajszi


Íme, végre bemutathatom a 3. Gakonga csajszim, amin mostanság dolgozom.Úgy készül, mint a Luca széke, vagyis ahogy időm engedi. Még a feje körüli rész nincsen kész. A kész munkáim közti másik nagyobb afro nőcivel és még egy életre nem kelt 3. tesójukkal Dia lányom szobáját fogják díszíteni - így én is nézegethetem:o). Nem tudom, mennyire látszik: maga a csajszi készül rendes xszemekkel, a háttér fél xekkel és a váll fölötti rész is fél xekkel, de egy szálával. Mondjuk az egy szálas hímzést nem igazán szeretem, mert olyan, mintha cérnával hímezgélnék.Azon gondolkodom, hogy a fél x-ek mennyire értékelhetők "xszemes szemekkel"?...Jól van, nagyítva látszanak a szemek rendesen. Érdekes különben, hogy a valódi xszemes rész elhúzza a csajszit, így plasztikusabb. Majd a vasalás segít.Szeretem egyébként csinálni ezeket a Gakonga mintákat: az ember tobzódhat a színekben. Kereteztetni majd csak akkor fogom őket, ha mindhárom meglesz, hogy egyforma keretben legyenek. Egy nád - keret (ugye tudjátok, mire gondolok?!) szerintem nagyon klassz lenne rajtuk, csak vastag lehet és drága, úgyhogy egyelőre valami barna keretet gondoltam hozzájuk. Más ötletet is szívesen veszek!

No comments: