Friday, December 18, 2015

Jobb szeretek adni...

...legalábbis azt hiszem.
Örömmel vettem részt ezért Barbaral játékában és nagy-nagy kedvvel készítettem az apró képeslap-hímzéseket...ugye mondtam?! :o) Remélem, mosoly-csalogatók, egy-egy pillanatra megdobbantják az ajándékozottak szívét. Most már megmutathatom, mert megkapták az "illetékesek" :o)

A húzottamnak, Andreának ezt a képeslapot küldtem:













Abból a The World of Cross Stitching magazinból készült a minta, amit Edittől kaptam 2014 februárjában. Előbb-utóbb minden minta, keret, kellék megtalálja a maga alkalmát, gazdáját! :o)
Remélem, elnyerte a tetszését, mert nagyon igyekeztem - a visszajelzése szerint igen. Örülök annak is, hogy így rátaláltam a blogjára, mert sok érdekes, használható dolgot találtam.

Verát is megleptem egy apró madárkás lappal, nekem annyira tetszett:














És készült még egy lap, amit nem küldtem el (pedig lett volna rá jelöltem), mert bizony nem tetszett a kivitelezése. A mintácska igen, de így összeállítva nem és így másnak sem akartam odaadni, azért megmutatom:














Az a fehér cikk-cakk nem tetszik rajta, le is vettem. Volna esetleg ötletetek, mivel helyettesíthetném? Hiába, nekem sem sikerülhet minden!

Készült még egy lap, azt később, mert még nem ért el a Gazdájához :o)

Őszintén? Én már türelmetlenül várom az ünnepeket, mert iszonyatos hosszú volt ez az év, nagyon elfáradtam. Annyira, hogy az éves szokásos foltvarrós kiállítást is kihagytam és az adventi vásárt is...
Kívánok így Nektek is mielőbbi Karácsonyt!

10 comments:

Vera said...

Itt is nagyon köszönöm a figyelmességedet... köszönöm hogy gondoltál rám....
El sem tudom mondani mennyire jól esik...és igen... ahogy ránéz az ember a képre, mosolyt csal a szemébe, arcára...

agnesordog said...

Nagyon kis szépek a képeslapjaid !
Az elromlott képeslapot én úgy javítanám meg, hogy a tetejére ragasztanék egy egész semleges karácsonyi mintás vagy egyszínű de színes lapot amire ovális, alakú lyukat vágnék, mint a képeken a paszpartu, úgy nézne ki , és máris nem lenne rontott. Hanem szépséges karácsonyi üdvözlet válnék belőle .

Sokat gondolkozom, mikor ilyet olvasok, hogy megajándékoztok egy másik Társatokat , csak azt nem tudom kitalálni, hogyan szerzitek meg egymás címét ?
Én mikor ilyesmivel próbálkoztam , a legnagyobb ledöbbenéssel találtam magam szembe, hogy miért is szándékoznék neki ajándékot küldeni, hisz nem is ismerjük egymást, és így címet sem adhat , és egyáltalán ...... Más embertől egy harmadik címét pláne eszembe sem jutna kérni, így azután csak csodálom mások szépséges ajándékait.
Jó készülődést kívánok , és szép Ünnepet Jucus.

Timi said...

Nagyon aranyos lett mindegyik képeslap!!! ♥♥♥

CathlenKata said...

Régóta ismerlek, régóta olvaslak, és mindig szívesen kukkantok be hozzád!
A képeslapjaid aranyosak, még a kék ruhás lánykás is tetszik, így fotón.
Kellemes ünnepvárást kívánok:Kata
(katamese.hu)

unikat said...

Nekem a madárkás képeslap tetszik a legjobban. Tökéletes. A kislányoshoz nincs ötletem, de én járatlan vagyok a vászonnal díszített képeslap készítésében.

Emese said...

Nagyon szépek lettek Jucus és én nem látom, hogy mi az elrontás! :)

JuciKa said...

Bájos hímzett képeslapok!
Szerintem a farkasfogat nem kellett volna eldarabolni, hanem egyben körbe vezetni. Sarkokra esetleg egy, egy pici díszt is lehet ragasztani. Nekem különben így is nagyon tetszik.
Ebben a játékban én is részt vettem :)

Andulka said...

Szerintem mindegyik úgy jó, ahogy van! A vándornaptár nyereményedhez gratulálok, nagyon jó helyre kerül nálad! :-)

Palkó said...

Nagyon szépek a képeslapok, nekem a harmadik is tetszik! :)

erdoseva55 said...

Nagyon kedvesek a kis képeslapok! Jövőre lehet én is megpróbálkozom a játékkal! :) Az idén nem nagyon ment a hímzés, kevesebbet hímeztem, mint szerettem volna!
Szép kis ajándékok lettek! A kislányosat én is hasonlóképp próbálnám megoldani, mint agnesordog.