Sunday, December 2, 2012

Anna Gavalda _Vigaszág

Rég számoltam be olvasmányomról, mert rég is volt ilyen jó olvasmányom. De erről most muszáj írnom, annyira szuper volt! Rég ajánlgatták már ezt a könyvet, de csak most "jött szembe velem" a könyvtárban.

Egy párizsi építész él egy ellaposodott házasságban, az élete már csak a munkája. Egy levél kavarja fel az álló vizet, ami visszavezeti régi barátjához és így bukkan rá egy igazi önmagára. Talán a 3. fejezettől kezdődik a varázslat, de kell hozzá, hogy átrágja magát az ember az elején - na nem olyan vészes, mert ez a fiatal írónő nagyon jól ír! Pici a fül szövegből:
"Anna Gavalda könnyedén, érzékenyen meséli el a sírnivalóan szép történetet: nagy élethazugságokról, még nagyobb tragédiákról, elszalasztott lehetőségekről és szerelemről. Mindezt humorral, hogy ne fájjon. Annyira."

Szeretettel ajánlom az Adventi időszakra, mert tényleg ide illő történet!




2 comments:

Mónika said...

Örülök, hogy tetszett, én is nagyon szeretem!

Monika said...

Ó,nagyon köszönöm az ajánlót!!!!Szeretem a jó könyveket!Nekem se lenne koszorúm,ha nem lenne ez a kerámia alap,amibe csak a gyertyákat kellett betenni.:)Becsípődött a derekam tegnap,így nem vagyok teljesen a mozgásom birtokában..)