Monday, December 3, 2012

Adventi Foltvarró Kiállítás

Pénteken elcsaltam Anyut egy kis kiállítás nézegetésre - a helyi "rongyhegesztők" (ők hívják így magukat:o) - szerencsére találtak maguknak új kiállítási helyszínt. A helyi művelődési ház ui. felújítás alatt már egy jó ideje, így a főiskola egy termében tudták bemutatni új szebbnél szebb munkáikat. Az én kedvencem, mivel imádom a kéket:
Igazi adventi hangulata volt ennek a gránátalmás munkának! Itt aztán minden volt, kiragadva egy részletet: gyöngy - a gránátmagokat imitálandó -, szalag, csipke. Nagyon egyben volt az egész, ez Anyunak tetszett nagyon.
Rendeztek be egy négy évszak sarkot, ebből a bal alsó kép a tél. Gyönyörű horgolt hópelyhek lógáztak a csupasz faágon! Ez a 4 évszakos-dolog csupa olyan munkát mutatott be - és ez nekem nagyon szimpatikus -, amit a helyi kórház mentálhigiénés betegei alkottak, mintegy terápiaként. A foltvarrók oktatták a gondozókat, a gondozók pedig terápiaként használták fel a kézimunkát gyógyító munkájukban.
És hogy a horgolóknak is kedvezzek: nézzétek csak meg jobban a képet!
Bizony! Horgolt részeket ötvöztek foltos részekkel - nekem ez új megoldás volt, de nagyon tetszik, nagyon ötletes!
Tennék fel én még több képet is, de a Multira szoktam és úgy olvastam megszűnik. Ti hová teszitek fel a mutizni való képeiteket?

A lényeg: aki Szekszárdon jár, dec.11-ig még megnézheti a kiállítást, nem fog csalódni!


2 comments:

MrsYarnart said...

de szép munkák!

Palkó said...

Gyönyörű az amarilliszed! (ugye így hívják?) Én nem vagyok nagy kertész, de ezt a virágot mindig megcsodálom - tavaly talán Lekinek volt ilyen nyílója... :)