Thursday, October 25, 2012

"4 napos ünnep"

Most elsősorban a kert-imádók figyeljenek!




Maximálisan kihasználtuk a (talán) utolsó szép őszi időt, szinte végig a kertben voltunk. Elültettük a gyümölcsfákat. Cseresznyéből egy Germersdorfira szavaztunk, mert az fincsi ropogós.

Almafából először Gálára gondoltam, de mikor azt mondta az eladó, hogy az igazi almaízt a Jonatán biztosítja, azonnal meggyőzött:o) Ilyen szép almákat remélünk tőle...tudom, az még pár év:o)

Ültettünk még piros ribizlit meg még 2 tő málnát, ezt Anyu szerezte be nekünk. Még fekete szederre várunk a Bakker-től.
A petrezselyem szürettel folytattam, otthon jól megmostam és folpackba göngyöltem, így télen mindig legöngyölök csak egy réteget és lesz friss petrezselyem az ételbe. Ja, és hogy Mamuszka se járjon rosszul, félretettem neki a levágott petrezselyem szárvégeket. Levágtam a rozmaringot is, jobb híján egyelőre az ablak kilincsén lógázik:

És persze barangoltam picit a környéken, annyira gyönyörű az ősz!

Azért még bízom a további szép őszben! Kellemes napokat Nektek!




6 comments:

MrsYarnart said...

nem tétlenkedtél :) és szép képeket hoztál. ügyesen alakítjátok a kertet, kicsit irigyellek is. mi is nagy kertátalakítás előtt vagyunk.

unikat said...

Annyira lejön, hogy milyen élvezettel kertészkedtek!

Jucus said...

Köszönöm, aranyosak vagytok!

unikat said...

Ismét csak keresem, de nem találom az email címed.
Spíró könyv nagyon szuper!
Melegen ajánlom!
Bár írtó hosszú, de megéri.
Szíriát oszlopainak én is nekifutottam, de most pihen egy kicsit.

Dóra said...

Most olvastam vissza jó sok bejegyzésedet. Utálom, hogy semmire sincs időm:( Viszont a bejegyzéseid nagyon tetszettek, örülök, hogy így szereted a kertet és a benne való tevékenykedést.

Mi most füvesítettünk a társasházban. Persze csak mi öntöztünk, valahogy a többiek csak a készet szeretik, ha már meló van vele, az nehezen megy. De így legalább büntetlenül garázdálkodhatok majd jövőre a virágokkal:-DD Nameg nagyon de nagyon szeretnék egy fügefát ültetni. Meg jó lett volna még idén egy szilvát, de arról már lekéstünk (franc a beállókészítés csúszását...)

Monika said...

Ó, de ügyesek vagytok!!!!!!Én is úgy szeretnék ültetni, de ahhoz nekem segítség is kell-ene....